hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تجلیل از خانواده‌های والامقام دو شهیدی توسط مدیر کل بنیاد خراسان رضوی

تجلیل از خانواده‌های والامقام دو شهیدی توسط مدیر کل بنیاد خراسان رضوی

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با پنج خانواده معظم دو شهیدی در مشهد مقدس دیدار و از فداکاری این عزیزان تجلیل کرد.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حجت الاسلام حسین معصومی یک شنبه 28 شهریور به دیدار خانواده شهیدان «علی و محمود امیری»، «قربان و محمد رضا رضادادی»، «محمدرضا و احمد نعمتی»، «احمد و حسین مجاوری»، «حسین کشمندی و غلام محمد محمدزاده» و فرزند شهید والامقام «مسلم عابدینی قرایی» رفت و ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران مدافعان واقعی ولایت هستند و حضور ارزشمند آنان در جامعه و حمایت از حریم ولایت همان چیزی است که شهدا همه ما را به آنها توصیه کردند که در این مسیر خانواده‌های شهدا جلودار و راه‌گشای همه‌ی ما خواهند بود.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ضمن تقدیر از والدین شهدا افزود: ملت سرافراز ایران دلاورمردی و از خود گذشتگی شهدای والامقام، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز و بازماندگان آنان را هرگز از یاد نخواهد برد چرا که همه‌ی آحاد جامعه اسلامی خود را مدیون ایثارگری‌ها و شجاعت این عزیزان دانسته و تلاش می کنند در مسیر آنان قدم بردارند.
وی تاکید کرد: خانواده‌های شهدا میراث داران این انقلابند و همانند گنجینه‌های ارزشمند و نعمت‌های بزرگی در جامعه هستند که باعث می‌شود با خدمت مضاعف به آن‌ها مسیری را برای رشد و بالندگی خدمتگزاران به جامعه ایثارگری بوجود آید. 
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد استان خاطر نشان کرد: امیدواریم در  اجرای طرح سپاس تا پایان هفته دفاع مقدس دیدار از خانواده‌های چند شهیدی در مشهد مقدس به پایان برسد.
در این دیدارها که صدیقه خدیوی معاون تعاون و طوریان رئیس دفتر مدیر کل و روابط عمومی بنیاد خراسان رضوی و حجت الاسلام  ملکی رئیس بنیاد شهید و امور  ایثارگران منطقه دو مشهد نیز حضور داشتند، با اهدای لوح سپاس از این عزیزان تجلیل به عمل آمد. 
گفتنی است؛ سند افتخار مردم مشهد الرضا پرونده هشت هزار و 673 شهید، 37 هزار و 268 جانباز و یک هزار و 937 آزاده است که در پاسداشت آرمان‌های انقلاب ایثار و فداکاری کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد