hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۲۶۰۰ اتوبوسران مشهدی دوز اول واکسن خود را دریافت کردند

۲۶۰۰ اتوبوسران مشهدی دوز اول واکسن خود را دریافت کردند

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در راستای پیشگیری از ابتلای راهبران پرتلاش اتوبوس و مینی بوس بخش سازمانی و خصوصی در حال حاضر دو هزار و ۶۰۰ نفر دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

سعید حسینقلی‌زاده مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تزریق دوز دوم واکسن بر علیه کرونا از هفته پیش آغاز شده و این اقدام تا تزریق واکسن برای آخرین نفر از راهبران اتوبوس و مینی بوس ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در کنار واکسیناسیون راهبران اتوبوس و مینی بوس، با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا و با هدف پیشگیری از ابتلای شهروندان به کرونا در حمل و نقل عمومی نیز ارشاد مسافران به استفاده از ماسک در اتوبوس با بهره‌گیری از ۱۱۵ نفر در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با ابراز نگرانی از پیک پنجم کرونا، تصریح کرد: با توجه به سرعت شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت شهروندان ناظران ویژه سازمان در ۲۰ پایانه اتوبوس مستقر هستند و مسافران را برای استفاده از ماسک ارشاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه ناظران از ورود مسافران بدون ماسک به اتوبوس جلوگیری می‌کنند، زیرا استفاده از ماسک مهمترین عامل پیشگیری از ابتلاء به کرونا است، اظهار کرد: نظارت بر تعداد مسافر سوار شده در پایانه‌ها به اندازه ظرفیت ناوگان با توجه به لزوم رعایت فاصله‌گذاری از جمله وظایف دیگر این ناظران است.

حسینقلی زاده مقدم تاکید کرد: از شهروندان، زائران و مجاوران انتظار می‌رود با دقت بیشتری نسبت به گذشته، پروتکل‌های بهداشتی را هنگام استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی رعایت کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد