hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تعرفه آرایشگاه‌های زنانه زنجان افزایش نیافته است

تعرفه آرایشگاه‌های زنانه زنجان افزایش نیافته است

نهاوندی گفت: در ۳ سال گذشته تعرفه آرایشگاه‌های زنانه تنها ۲ درصد از سوی سازمان صمت استان زنجان افزایش یافته است.
نهاوندی رئیس اتحادیه آرایشگاه های زنانه زنجان بابیان اینکه درصد زیادی از آرایشگران در استان زنجان سرپرست خانوار بوده و اجاره نشین هستند و با کمترین تعرفه خدمات لازم را ارائه می‌دهند،گفت: در ۳ سال گذشته تعرفه آرایشگاه‌های زنانه تنها ۲ درصد از سوی سازمان صمت استان زنجان افزایش یافته و این در مقابل گرانی‌ها و تحریم‌ها بسیار کم  بوده و ظلم  بزرگی در حق آرایشگران است.

رئیس اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه زنجان بااشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا آرایشگاه‌های زنانه بیشترین خسارت از کرونا را متحمل شدند، افزود: بیشتر مشاغل آسیب دیده از کرونا تسهیلات دریافت کردند اما صنف آرایشگران تسهیلاتی دریافت نکرده است.

نهاوندی ادامه داد: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا موارد بهداشتی با دقت رعایت شده و بازرسی سرزده توسط اتحادیه از آرایشگاه‌های زنانه روزانه انجام می‌شود.

او از مسئولین خواست تا از صنف آرایشگران هم حمایت های  لازم را داشته باشند چراکه کرونا بیشترین آسیب را به این صنف وارد کرده  و بسیاری از افراد شاغل در این صنف بیکار شده اند.
رئیس اتحادیه آرایشگاه‌های زنانه زنجان گفت: از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز درخواست می‌شود نسبت به افزایش تعرفه آرایشگاه‌های زنانه در زنجان مساعدت لازم را داشته باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد