hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سومین دوره آموزشی متوالی تخصصی و مهارتی امدادونجات تصادفات جاده ای ویژه آتش نشانان خراسان رضوی برگزار گردید.

سومین دوره آموزشی متوالی تخصصی و مهارتی امدادونجات تصادفات جاده ای ویژه آتش نشانان خراسان رضوی برگزار گردید.

سومین دوره آموزشی متوالی تخصصی و مهارتی امدادونجات تصادفات جاده ای ویژه آتش نشانان استان خراسان رضوی باحضور ۱۵ آتش نشانی در مرکز آموزش اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی بردسکن برگزار گردید.
بردسکن رویداد ایران علی رضایی - مجتبی صادقی رئیس اداره آتش نشانی بردسکن بااعلام این مطلب گفت: با توجه به برنامه برگزاری متداوم دوره های آموزشی و تخصصی ویژه آتش نشانان استان با توجه به نیاز مبرم آموزشی و همچنین ارتقاء سطح علمی و عملیاتی آتش نشانان توسط مرکز آموزش اداره آتش نشانی بردسکن با حمایت دفترمحترم امورشهری و شوراهای استانداری و شهردار محترم بردسکن سومین دوره آموزشی برگزار گردید.
 صادقی در ادامه افزود : در این دوره آموزشی ۲ روزه که با حضور ۱۵ آتش نشانی استان برگزار گردید ، آتش نشانان ابتدا بصورت تئوری و علمی با تجهیزات عملیاتی ویژه سوانح و تصادفات جاده ای و نحوه مدیریت عملیات آشنا و در روز دوم بصورت عملیاتی و میدانی با کار با تجهیزات هیدرولیک و برش خودروها بصورت کامل آموزش دیده و کار کردند و تکنیک های لازم را در این زمینه در راستای بهترین بازخورد در زمان تصادفات جاده ای فرا گرفتند و همچنین با همکاری و حضور پرسنل ۱۱۵ بردسکن اصول و استانداردهای ثابت سازی مصدومین ، کمکهای اولیه و احیاء در تصادفات نیز بصورت تخصصی و کامل آموزش داده شد.
لازم به ذکر است پس از گذراندن دوره به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر مهارتی فنی حرفه ای اعطاء خواهد گردید .
در پایان مهندس صادقی ضمن اعلام برگزاری متداوم دوره های آموزشی در مرکز آموزش اداره آتش نشانی بردسکن از تعامل و همکاری اداره فنی حرفه ای بردسکن در صدور گواهینامه مهارتی برای آتش نشانان تقدیر و تشکر کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد