درباره ما نسخه آزمایشی | یکشنبه، 7 تیر 1405

کد: 89097 | 22 شهریور 1400 ساعت 12:07

شیوه نامه‌های بهداشتی به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است

صفاری نیا گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید، شیوه نامه‌های بهداشتی بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش تنظیم و به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.
شیوه نامه‌های بهداشتی به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است


مجید صفاری نیا مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان ، درباره شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده به دانشگاه‌ها برای شروع سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: شیوه نامه‌های بهداشتی به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است. این شیوه نامه‌ها بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که سال گذشته توسط ستاد کرونا تنظیم شده بود و همکاران پزشک دانشگاه‌ها با توجه به شناخت بیشتر ویروس و شرایط فعلی با اعمال برخی تغییرات، آن را کامل‌تر کردند.
صفاری‌نیا افزود: اولویت در رعایت شیوه نامه‌ها بهداشتی بر تهویه مطبوع، رعایت فاصله اجتماعی و انجام واکسیناسیون است، این شیوه نامه‌ها در محیط‌های کتابخانه، ساختمان‌های اداری و آموزشی، کلاسی، آزمایشگاه ها، کارگاه ها، بوفه‌های غذایی، سالن‌های ورزشی و استخر، سالن اجتماعات، نمازخانه، حمل و نقل، مراکز بهداشتی و درمانی، دندانپزشکی، سلف سرویس ها، غذاخوری‌ها و محیط‌های خوابگاهی باید رعایت شود.


عکس خوانده نمی‌شود