hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > نوبت دهی اینترنتی در مراکز تعویض پلاک گلستان

نوبت دهی اینترنتی در مراکز تعویض پلاک گلستان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گلستان اعلام کرد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت با مد نظر قراردادن شیوه نامه های بهداشتی نوبت دهی اینترنتی در مراکز تعویض پلاک اجرا می شود.
 سرهنگ بسطامی رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گلستان گفت: به منظور تسریع در روند اجرای تعویض پلاک و جلوگیری از ازدحام جمعیت با مد نظر قراردادن شیوه نامه‌های بهداشتی نوبت دهی اینترنتی در مراکز تعویض پلاک اجرا می‌شود.
او افزود: اطلاع رسانی لازم از طریق صدا و سیما، نشریات و کانال‌های پرمخاطب محلی در استان صورت گرفته تا متقاضیان دریافت خدمات در مراکز تعویض پلاک با اخذ نوبت اینترنتی در ساعت و تاریخ اعلامی در دفاتر و مراکز تعویض پلاک حضور یابند.
سرهنگ بسطامی ادامه داد: بعضا متقاضیان خدمات ساعت اعلامی را رعایت نکرده و از ابتدای صبح در مراکز تعویض پلاک حاضر که این امر موجب تجمع بیش از حد و بعضا اخلال در ارائه خدمات می‌ شود.
رئیس پلیس راهور گلستان گفت: متاسفانه مراجعین محترم در هنگام تحویل مدارک به باجه مربوطه و علی رغم اعلام کاربر مبنی بر رعایت فاصله اجتماعی تا زمان ثبت مشخصات در سیستم، مقابل باجه حضور داشته و از صندلی‌های تعبیه شده استفاده نمی‌ کنند که این امر باعث تجمع بیش از حد در مقابل باجه می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد