hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بار مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان های خوزستان کاهش یافت

بار مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان های خوزستان کاهش یافت

قنواتی گفت: بار مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان‌های خوزستان با طی روند کاهشی از هفته گذشته، حدود ۴۰ درصد کاهش یافته است.
ماندانا قنواتی رییس بیمارستان رازی اهواز گفت: در حال حاضر در بیمارستان رازی ۴۰ تخت خالی وجود دارد ضمن اینکه از اواخر هفته گذشته تا امروز آمار تریاژ در این بیمارستان به یک سوم کاهش یافته است و بار مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان‌های استان خوزستان حدود ۴۰ درصد کاهش یافته است.
او با بیان اینکه در زمان بروز پیک پنجم کرونا بیمارستان رازی اهواز از نظر استوک دارویی و تجهیزات در وضعیت خوبی قرار داشت و با وجود یک هزار و ۲۰۰ مراجعه کننده در روز با کمبود دارو مواجه نشدیم، افزود:  ۴۰ تخت جنرال و ویژه به بیمارستان رازی اهواز اضافه شد، اما جوابگو نبود و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و ستاد رها، بیمارستان‌های گلستان، امام (ره)، امیرالمومنین(ع)، فاطمه الزهرا (س) و سینا نیز به عنوان بیمارستان‌های معین تعیین شدند.
قنواتی تصریح کرد: در سوش دلتا آمار زنان باردار بدحال مبتلا به کرونا افزایش یافت به گونه‌ای که اوایل مرداد ماه از ۲۱۰ بیمار بستری در این بیمارستان تعداد ۸۰ بیمار زنان باردار بودند و تعداد زنان باردار مبتلا به کرونا نیز رو به کاهش است، اما محسوس نیست و در حال حاضر یک چهارم بیماران بستری در بیمارستان رازی اهواز را زنان باردار تشکیل می‌دهند.
رییس بیمارستان رازی اهواز ادامه داد: مراجعه به موقع بیماران کرونایی در زمان طلایی عامل نجات جان آن‌ها است تا طبق اصول بهداشتی، درمان را آغاز کنند و در زمان ابتلا به ویروس دلتا در ابتدا ناگهان علائم بهبودی بروز می‌کند، اما گول زننده است در نتیجه مردم با تصور بهبودی کامل به پزشک مراجعه نمی‌کنند که باعث درگیری شدید ریه و سخت شدن درمان می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد