hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پروژه کاداستر در منطقه 4 عملیات انتقال گاز در حال انجام است

پروژه کاداستر در منطقه 4 عملیات انتقال گاز در حال انجام است

مدیر منطقه 4 عملیات انتقال گاز گفت: با توجه به گستردگی خطوط و اماکن در سطح منطقه4 عملیات انتقال گاز، در 5 ماهه نخست سال جاری نیمی از پروژه کاداستر با هدف ثبت مختصات حریم خطوط لوله شرکت انتقال گاز ايران در سامانه اسناد و املاک کشور به اتمام رسیده است.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-محمد کامل در این رابطه گفت: واحد تحلیل سیستم‌ها و مدیریت انرژی این منطقه همگام با دیگر مناطق عملیاتی ده‌گانه شرکت انتقال گاز ايران، پروژه کاداستر را از اواخر سال گذشته آغاز کرد.
وی افزود: تاکنون برداشت میدانی و مختصاتی شامل کلیه عوارض متقاطع با خطوط لوله، ایستگاه‌های حفاظت کاتدیک، تجهیزات ایستگاه شیر بین‌راهی و ... در حوزه استحفاظی انجام شده و اکنون می‌توان گفت این پروژه 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حوزه كار ميداني داشته است.
مدیر منطقه 4 عملیات انتقال گاز ادامه داد: در فاز عملیات، برداشت مختصات محدوده ایستگاه‌های مخابراتی و ترسیم حریم مربوط به خطوط لوله باقی مانده است که با توجه به اينكه منطقه چهار داراي بيشترين حجم خطوط شبكه نسبت به ساير مناطق بوده و همچنین شرایط حاد کرونایی؛ با افزایش سعي و تلاش همكاران و تقويت تيم هاي كاري، اميد است پروژه به موقع به اتمام برسد.  
گفتنی است پروژه کاداستر با هدف افزایش دقت در پاسخگویی به استعلام‌ها و حفظ حرائم خطوط لوله با مقیاس سانتی‌متر و ثبت اسناد املاک مناطق شرکت انتقال گاز ایران در سازمان اسناد و املاک کشور آغاز شده و با همکاری این منطقه با شرکت انتقال گاز ایران و سایر مناطق عملیاتی در حال اجراست.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد