hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اختصاص ۵۰درصدی ظرفیت بیمارستان کرمانشاهی به کودکان مبتلا به کرونا

اختصاص ۵۰درصدی ظرفیت بیمارستان کرمانشاهی به کودکان مبتلا به کرونا

رئیس مرکز آموزشی درمانی و بیمارستان کودکان دکتر محمد کرمانشاهی از اختصاص ۵۰درصدی ظرفیت بیمارستان کرمانشاهی به کودکان مبتلا به کرونا خبر داد.
​فریبا ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مردادماه سال جاری، بیش از ۱۰ هزار مراجعه کننده به اورژانس و کلینیک تخصصی بیمارستان دکتر کرمانشاهی داشته ایم که در حدود یک هزار و ۱۰۰ بیمار آن بستری شده اند.
وی افزود: از بین بیماران بستری شده ۵۶۰ بیمار با احتمال ابتلاء به کرونا ویروس بستری شدند که پس از انجام آزمایشات در حدود ۱۵۰ نفر از این بستری‌ها مبتلا به کرونا بودند.
رئیس مرکز آموزشی درمانی و بیمارستان کودکان دکتر محمد کرمانشاهی تصریح کرد: در حال حاضر ۷۴ تخت بیمارستانی مخصوص کودکان مبتلا به کرونا در بیمارستان کرمانشاهی فعال است.
وی خصوص افزایش تخت‌های بیمارستانی مخصوص کودکان کرونایی، گفت: با شکل گیری موج پنجم کرونا و شیوع کرونا در کودکان به میزان بزرگسالان، ۵۳ تخت بیمارستانی مخصوص کودکان مبتلا به کرونا به ظرفیت بیمارستان دکتر کرمانشاهی کرمانشاه اضافه شد.
ویسی خاطرنشان کرد: در همین راستا با تصمیم کمیته مدیریت بحران بیمارستان دکتر کرمانشاهی، ظرفیت تخت‌های بخش مراقبت ویژه کرونا از ۲۱ به ۲۴ تخت افزایش و بخش داخلی به طور کامل با ظرفیت ۳۸ تخت به بیماران عادی کرونا اختصاص یافت.
گفتنی است، بر اساس اطلاع رئیس مرکز آموزشی درمانی و بیمارستان کودکان دکتر محمد کرمانشاهی ۶۱ کودک مبتلا به کرونا در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی بستری هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد