hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سایت دفن زباله بوشهر به خارج از شهر انتقال یابد

سایت دفن زباله بوشهر به خارج از شهر انتقال یابد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر گفت: سایت دفن زباله این شهر در جاده نیروگاه بسیار نامناسب و غیر بهداشتی است از همین رو سایت دفن زباله به خارج از شهر انتقال یابد.
خدیجه گرشاسبی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا اظهار کرد: سایت دفن زباله شهر بوشهر در جاده نیروگاه بسیار نامناسب و غیر بهداشتی است و علاوه بر مسائل بهداشتی و زیست محیطی چهره آن منطقه که محل تردد شخصیت های ملی و بین المللی به نیروگاه اتمی است را زشت کرده است.
 
وی در ادامه افزود: موضوع انتقال سایت دفن زباله شهر بوشهر از سال‌های قبل مطرح بوده است که تا کنون اقداماتی انجام نشده است و شهروندان محلات جنوبی دچار مشکل کرده است و آتش سوزی چندی پیش زباله‌ها تا سرتل و رایانی دود این آتش‌ها رفته و مردم از وضعیت موجود بسیار ناراضی هستند.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر خاطر نشان کرد: مطالبه جدی همه شهروندان به‌ویژه شهروندان محلات جنوبی انتقال سایت دفن زباله به خارج از شهر است از این رو بهترین هدیه به اهالی محلات جنوبی جابه‌جایی سایت زباله است.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر بوشهر، گرشاسبی بیان کرد: درخواست دارم این موضوع که سلامت شهروندان را به خطر انداخته در دستور کار قرار گیرد و با تعامل با نیروگاه و مدیریت استان به وضعیت سایت دفن زباله‌های شهر رسیدگی شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد