hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ابلاغ شیوه نامه ثبت نام الکترونیکی سرویس حمل و نقل دانش آموزان تهرانی

ابلاغ شیوه نامه ثبت نام الکترونیکی سرویس حمل و نقل دانش آموزان تهرانی

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران از ابلاغ شیوه نامه ثبت نام الکترونیکی سرویس حمل و نقل دانش آموزان شهر تهران خبر داد.
خوش قدم در هفتمین جلسه کارگروه سرویس حمل و نقل دانش آموزان شهر تهران بر لزوم آمادگی سرویس حمل و نقل شهر تهران برای ارائه خدمات به خانواده‌ها در سال تحصیلی جدید با توجه به اعلام زمان بازگشایی مدارس تاکید کرد و خواستار تسریع در معرفی پیمانکاران و رانندگان از سوی تاکسیرانی شد.
وی همچنین از ارسال شیوه نامه ثبت نام الکترونیک سرویس حمل و نقل دانش آموزان؛ مورد تایید کارگروه به مناطق خبر داد.
در ادامه نجار رئیس اداره امور مالی آموزش و پرورش شهر تهران توضیحاتی درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه سرویس دانش آموزی توسط کار گروه ارائه داده و نسبت به آماده سازی سامانه هوشمند نظارت سرویس با توجه به فرصت باقی مانده تا بازگشایی مدارس را مورد تاکید قرار داد.
موضوع واکسیناسیون رانندگان سرویس حمل ونقل دانش آموزی از موضوعات مورد اشاره دیگر این نشست بود که اعضا خواستار تعیین تکلیف واکسیناسیون رانندگان از سوی تاکسیرانی شده و آمادگی آموزش و پرورش را جهت همکاری در تامین فضای واکسیناسیون، در اختیار قرار دادن لیست رانندگان سنوات قبل جهت اطلاع رسانی  یا سایر اقدامات موثر در این خصوص را اعلام کردند.
بر اساس گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، کریمی رئیس اداره استثنایی آموزش و پرورش شهر تهران نیز درخواست تشکیل جلسه مشترک با تاکسیرانی تهران جهت تسریع در امور مربوط به سرویس حمل ونقل دانش آموزان استثنایی و امور مالی مربوط به این حوزه را خواستار شد.  
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد