hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تحويل 800 ميليون تومان تجهيزات و امكانات پشتيباني و اداري به بهزيستي خراسان رضوي

تحويل 800 ميليون تومان تجهيزات و امكانات پشتيباني و اداري به بهزيستي خراسان رضوي

مدير كل بهزيستي خراسان رضوي از تخصيص 800 ميليون تومان اعتبار به تجهيز مراكز و خدمات مرتبط با آسيب‌هاي اجتماعي در مراكز تحت نظارت بهزيستي استان خبر داد.



مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-مسعود فيروزي در مراسم تحويل تجهيزات خريداري شده براي مراكز و پايگاه‌هاي مديريت و كاهش آسيب‌هاي اجتماعي از محل اعتبارات وزارت كشور، اين خبر را اعلام كرد.
وي گفت: آسيب‌هاي اجتماعي، يك موضوع فرابخشي است و به همين خاطر، دستگاه‌هاي زيادي در اين زمينه نقش‌آفريني دارند.
مدير كل بهزيستي خراسان رضوي اعتبارات وزارت كشور در زمينه‌ي آسيب‌هاي اجتماعي را مفيد و موثر توصيف كرد و گفت: اگر نظم و نسق بيشتري در تخصيص اعتبارات ايجاد شود مي‌توان به موقع و با درايت و تدبير بيشتري، در مورد هزينه كردن اين اعتبارات تصميم‌گيري نمود.
فيروزي ادامه داد: از وزارت كشور، استانداري و بخصوص مدير كل اجتماعي استانداري كه اين اعتبارات را به بهزيستي اختصاص داده، تشكر مي‌كنيم و تقاضا داريم كه اين اعتبارات در فرايندي مؤثر و به موقع، ابلاغ شود.
وي همچنين از تخصيص دو مرحله اعتبار مرتبط با آسيب‌هاي اجتماعي در سال مالي گذشته به بهزيستي استان اطلاع داد و گفت: اعتبارات اين مرحله، صرف خريد كانكس براي واحدهاي سيار اورژانس اجتماعي در شهرستان‌ها، برخي تجهيزات اداري، مقداري وسايل ورزشي پاركي براي مراكز آسيب‌ها و برخي تجهيزات رايانه‌اي شده است.
معاون اجتماعي بهزيستي خراسان رضوي، حوزه آسيب‌هاي اجتماعي را گسترده و پرنياز توصيف كرد و گفت: نيازهاي اين بخش بسيار بيشتر از اعتبارات موجود است و اميدواريم دستگاه‌هاي وظيفه‌مند، نقش‌آفريني بيشتري در كمك به اين موضوع داشته باشند.
شهره شاهرودي گفت: 7 دستگاه كانكس براي خدمات اورژانس اجتماعي در سطح شهرستان‌هاي سبزوار، گناباد، مشهد، نيشابور، زاوه و كاشمر خريداري شده و مقداري تجهيزات اداري و امكانات ورزشي هم براي مراكز آسيب‌ها تهيه شده است.
وي با اشاره به اينكه كار در بخش آسيب‌ها، بسيار سخت و فرساينده است ادامه داد: فرصت تصميم‌گيري براي هزينه‌كرد اين اعتبارات، بسيار كوتاه بود و در نتيجه، نيازهاي ضروري مراكز در اولويت قرار گرفت كه بخشي از نيازهاي شهرستان‌ها را پوشش مي‌دهد.
شايان ذكر است در اين مراسم، تجهيزات خريداري شده از محل اعتبارات سال گذشته مرتبط با آسيب‌هاي اجتماعي از وزارت كشور در هفته گذشته ابلاغ شد و بهزيستي خراسان رضوي با سرعت اقدام به جذب اين اعتبارات نمود و مقداري از امكانات و تجهيزات مورد نياز را خريداري نمود.


اين تجهيزات با حضور مدير كل اجتماعي استانداري خراسان رضوي به بهزيستي تحويل گرديد.


حميد موسوي در مراسمي كه به اين مناسبت در شيرخوارگاه علي اصغر مشهد برگزار شد گفت‌: تلاش مي‌كنيم در سال مالي جاري، بتوانيم اعتبارات بيشتري را جذب و آن را به موقع ابلاغ كنيم كه كارآمدي بيشتري داشته باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد