hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > روش تقاضای حقوق مرخصی زایمان مشخص شد

روش تقاضای حقوق مرخصی زایمان مشخص شد

مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی نحوه درخواست مرخصی زایمان به صورت غیر حضوری را اعلام کرد.
شکوری مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی درباره نحوه تقاضای مرخصی زایمان گفت: تمام خدماتی که در این بخش‌ها انجام می‌شوند به صورت کاملا غیر حضوری است تا در این شرایط کرونا از مراجعه حضوری بیمه شدگان پرهیز شود.
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: اقدامی که بانوان محترم و بیمه شدگان عزیز می‌توانند انجام دهند این است که در سامانه خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی  مدارک مرتبط را بارگذاری کنند.
شکوری ادامه داد: مدارکی مورد نیاز ارائه درخواست، گواهی ولادت فرزند ، شناسنامه مادر ، نام پزشک و بیمارستانی که زایمان درآن انجام شده است.افراد وقتی این مدارک را بارگذاری می‌کنند سیستم تشخیص می‌دهد و اطلاعات را کنترل و شرایط را احراز می‌کند و محاسبه‌ مبلغ غرامت را هم انجام می‌دهد و به شماره حسابی که  فرد اعلام کرده پول را ماهانه واریز می کنیم.
او تصریح کرد: بانوان عزیز می توانند 3 ماه قبل از زایمان و زودتر از موعد به  مرخصی روند. بعضی از مادران عزیز به لحاظ بیماری‌های خاصی که برایشان عارض می‌شود و ممکن است سلامت مادر یا فرزند و جنین را دچار خطر کند و به عنوان بیماری تلقی شود می توانند فارق از آن 9 ماه قانونی بدون محدودیت هر مدتی که نیاز به استراحت پزشکی دارند مرخصی باشند جزو ایام بارداری ناشی از بیماری‌ها که سلامت مادر را تهدید می‌کند می شود و ما جدا از این ۹ ماه پرداخت غرامت را انجام خواهیم داد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد