hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > استفاده حناچی از دوچرخه جنبه نمادین داشت/ لزوم ایجاد پیست‌های دوچرخه‌سواری در پایتخت

استفاده حناچی از دوچرخه جنبه نمادین داشت/ لزوم ایجاد پیست‌های دوچرخه‌سواری در پایتخت

نادعلی گفت:در دوره قبل آقای حناچی از دوچرخه استفاده می‌کردند، اما بنده مخالفم که هر کاری که انجام می‌دهیم جنبه نمادین داشته باشد.
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران ، با اشاره به برنامه مدیریت شهری برای ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری در پایتخت اظهار کرد: هرچیزی که به سلامت شهروندان تهرانی و نشاط آن‌ها کمک می‌کند، شورای شهر تهران باید به آن توجه کند. درباره دوچرخه سواری هم کار‌هایی انجام شده و فکر می‌کنم باید نگاه جامع‌تری نسبت به این موضوع داشته باشیم.
وی ادامه داد: در تهران و اطراف پارک‌ها می‌توان پیست‌های دوچرخه‌سواری بسیار خوبی ایجاد کرد به ویژه برای خانم‌ها در پارک های بانوان، زیرا در سطح شهر امکان تردد با دوچرخه وجود ندارند همچنین عوارض جغرافیایی، ارتفاع و عرض خیابان‌ها موانعی برای دوچرخه سواری ایجاد کرده است که باید رفع شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ما باید تمام موانع را بررسی کنیم و از شهرداری تهران بخواهیم که در طرح‌های جدید این مشکلات را پیش بینی کند؛ در دوره قبل آقای حناچی روز‌های سه شنبه از دوچرخه استفاده می‌کردند، اما بنده مخالفم که هر کاری که انجام می‌دهیم جنبه نمادین داشته باشد و زیر سوال برود.
نادعلی یادآور شد: دعوت مردم به استفاده از دوچرخه‌سواری کار بسیار ارزشمندی است، در پارک‌های منطقه ۱۸ مسیر‌های خوبی برای دوچرخه سواری تهیه شده است و به نظر من در بحث دوچرخه سواری باید سرمایه گذاری ویژه‌ای انجام شود.
وی گفت:بنده به دلیل مشکل جسمی امکان استفاده از دوچرخه ندارم، اما بسیار علاقمند به دوچرخه سواری هستم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد