hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شهردار جدید قشم منصوب شد

شهردار جدید قشم منصوب شد

 اعضای شورای اسلامی شهر قشمدر ششمین نشست خود، "میرداد میردادی" را به عنوان بیستمین شهردار این شهر انتخاب کردند.
 با طولانی شدن زمان انتخاب شهردار شهر قشم که تا روز گذشته به صورت سرپرستی اداره می‌شد، امام جمعه شهرستان قشم در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قشم، به صراحت اعلام کرد: تعلل در انتخاب شهردار این شهر در شان منتخبان شورای اسلامی نیست.
حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی دیدار سوم شهریورماه اعضای شورای اسلامی شهر قشم که به‌مناسبت هفته دولت برگزار شده بود، اظهار داشت: متاسفانه شهرداری قشم توسط سرپرست اداره می‌شود و هنوز پنج عضو فرهیخته شورای این شهر که با رای مردم به این مسند نشسته‌اند موفق به انتخاب شهردار نشده‌اند و این اصلاً به سلاح شهر نیست.
نصایح حجت‌الاسلام حاجبی موجب شد تا اعضای شورای اسلامی شهر قشم در کمتر از دو هفته به جمع‌بندی در مورد سپردن کرسی بیستمین شهردار قشم به میرداد میردادی به توافق برسند.
حبیب بازماندگان رئیس شورای اسلامی شهر قشم در مورد این انتخاب گفت: میرداد میردادی در ششمین جلسه شورای اسلامی شهر قشم با اکثریت آرا به عنوان شهردار بیستم قشم انتخاب شد .
وی اظهار کرد: امیدوارم شهردار منتخب بتواند با تعهد، هوشمندی، نظم و انضباط کاری، رعایت اصول اخلاقی، امانتداری و پاکدستی ضمن تعامل و همفکری با افراد درون سازمانی، تعامل شایسته‌ای هم با تمامی دستگاه‌های اجرایی اعم از استانداری، فرمانداری، سازمان منطقه آزاد قشم و همچنین امامان جمعه ایجاد کرده و خدمات ارزنده‌ای را در دوران تصدی خود در این سمت، به شهروندان قشمی ارائه کند.
میرداد میردادی مردی نام آشنا برای مردم قشم است او از سال 1383 تا 1396 در اداره راه و شهرسازی این شهرستان ریاست این اداره را با نام‌های مختلف بر عهده داشت و در یک دوره زمانی همزمان با حفظ ریاست، سرپرستی نمایندگی حمل و نقل شهرستان قشم را هم به وی واگذار کرده بودند.
میردادی در دوران 13 سال حضور فعال خود در این شهرستان، در یک مقطع زمانی ریاست ژیمناستیک قشم را عهده دار بود و بالاخره از سال 1396 به عنوان معاون راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان منصوب شد و با گذشت حدود 5 سال در این سمت، از روز گذشته با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر قشم، بار دیگر برای خدمت به عنوان شهردار وارد شهر قشم شد.
توانمندی و روحیه بالای تعاملی شهردار جدید قشم که در کارنامه تحصیلاتی وی می‌توان مدرک لیسانس عمران، فوق لیسانس GIS و مدرک دکترای برنامه ریزی از دانشگاه تهران را مشاهده کرد، از خصوصیت‌های مهم وی به‌شمار می‌رود که امید می‌رود با تکیه بر آن بتواند در راستای موفقیت هر چه بیشتر شهر قشم اقدام نماید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد