hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سازمان اوقاف در زمینه مواسات باید در کشور پرچمدار باشد

سازمان اوقاف در زمینه مواسات باید در کشور پرچمدار باشد

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سازمان اوقاف به دلیل امور خیریه بودن، باید در زمینه مواسات در کشور پرچمدار باشد.


مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی در مراسم چهاردهمین رزمایش مواسات و همدلی در قالب طرح "شمیم حسینی جهت توزیع 14 هزار بسته معیشیتی که به صورت ویدئوکنفرانس در بقعه متبرکه امام زاده غیاث الدین محمد(ع) برگزار شد؛ بیان کرد: این توفیق به سازمان اوقاف عنایت شد که این مسیر را با دقت طی کند.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن تشکر از مقام معظم رهبری که طرح رزمایش مواسات و همدلی را مطرح کردند و این موجب شد سازمان اوقاف در این مسئله ورود کند و خدمات زیادی ارائه کند؛ گفت: سازمان اوقاف به دلیل امور خیریه بودن، باید در زمینه مواسات در کشور پرچمدار باشد.
حجت الاسلام خاموشی با بیان اینکه انسان برای رسیدن کمال نیازمند دو بال عبودیت حق و کمک به دیگران است و این دو بال انسان را بهشتی می کند؛ افزود: وظیفه ما انسان ها این است که برای هم نوع دردمند و اهل خیر، هم به صورت علنی و هم به صورت مخفیانه باشیم. 
 وی تظاهر به مواسات را ضرورت جامعه فعلی ما دانست و تصریح کرد: می فرمایئد: صدقه علنی خوب است و هنگامی که به شخصی می خواهید کمک کنید بهتر است که در خفا انفاق کنید. 
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به کمک های بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد خمینی، نهادهای حاکمیتی و مردم گفت: بیش از 80 درصد کمک های انجام شده در جهت دستگیری از نیازمندان توسط مردم صورت گرفته است ، مردم به بقاع متبرکه اعتماد و یقین دارند و معنویت خود را با این بقاع گره زده اند و در نهایت این حرکت را رقم زدند. 
وی بیان کرد: امروز ما با برگزار چهاردهمین دوره مواسات و چهارمین دوره مهر تحصیلی می خواهیم بگوییم ما به مستمندان توجه داریم و کمک ها ادامه دار خواهد بود، در واقع نعمت این است که ما و شما خیر برسانیم و باید این مواسات ادامه پیدا کند.
حجت الاسلام خاموشی با بیان اینکه افرادی که در این مسیر گام بر می دارند و از مال خود انفاق می کنندف در پیشگاه خدا ثبت و ضبط خواهد شد؛ گفت: شخصی که به او انفاق شده آن افزونی که می بیند امیدوار به عدالت در جامعه و امیداور به بسط زندگی و زدودن فقر خود می شود. 
 وی در ادامه از امام جمعه مشهد، مراکز افق و تمام نهادهایی که در این زمینه به سازمان اوقاف کمک کرده اند تشکر و قدردانی کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد