hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ششمین رزمایش مومنانه توزیع ده هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب دیده ازکرونا

ششمین رزمایش مومنانه توزیع ده هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب دیده ازکرونا

ششمین رزمایش کمک به آسیب‌دیدگان کرونا در قالب توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی به همت بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها برگزار شد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-مدیرعامل بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها دراین همایش گفت: این بنیاد در جهت تحقق فرامین مقام معظم رهبری گام های اساسی در مواسات و همدلی برداشته است وامروز  شاهد ششمین گام توزیع رزمایش مومنانه می باشیم که نشان دهنده همدلی خیرین و نیکوکاران در شهر مقدس مشهد میباشد .

محمد جواد فولاد افزود: مرکز خدمات حوزه های علمیه خراسان رضوی با کمک به این امر خیر خواهانه وتعامل با بنیاد برای برگزاری ششمین رزمایش مومنانه همگام شده اند  .

وی تصریح کرد : در این دوره از رزمایش 10 هزار بسته معیشتی برای اقشار آسیب دیده از کرونا برای توزیع در تمام نقاط مشهد مقدس آماده شده است  که خانواده های نیازمند از طریق معتمدین محل یا دستگاهای مختلف معرفی شده و بسته های معیشتی  درب منازل به آنها اهدا وتقدیم خواهد شد .

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها در ادامه اظهار کرد : این مجموعه بر حسب وظیفه ودر جهت خدمت گزاری آمادگی دارد همچنان همه خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا را تحت پوشش خودقرار دهدو شاهد این باشیم با حرکت جهادی در راستای خدمتگزاری به اقشارضعیف جامعه گام های محکم را برداریم.

فولاد افزود : ان شاالله ویروس منحوس کرونا  از کشور خارج شود و آرامش در قلوب ملت ایران قرار بگیرد و دل ها برای همدلی در کمک به مزدوجین جوان برای کارآفرینی و اشتغال سوق پیدا کند.

وی در پایان گفت هدف بعدی بنیاد بحث اشتغال ، کار افرینی، ازدواج جوانان ، رزمایش مومنانه و کمک تحصیلی برای دانش آموزان بی بضاعت میباشد که این برنامه ها در طول سال میباشدو مرحله به مرحله انجام خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد