hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افتتاح 12 طرح صنعتی و 6 پروژه عمرانی بمناسبت هفته دولت در شهركها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی

افتتاح 12 طرح صنعتی و 6 پروژه عمرانی بمناسبت هفته دولت در شهركها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از افتتاح 12طرح صنعتی با اعتبار 1180 میلیارد ریال و 6 پروژه عمرانی با اعتبار 155 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-"علي بهرامي زاده" در حاشيه بازديد از واحد هاي توليدي شهرك صنعتي سبزوار ۲ ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار کرد : حمایت های همه جانبه دستگاه هاي ذيربط از صنعتگران باعث شده برای واحدهای صنعتی و تولیدی در روند توسعه صنعتی، فرصت سازی شود و آنها به بهترین شکل ممکن بهره گیری کنند و نیز واحدهایی که مشکلاتی داشتند رفع شده و به سمت پیشرفت و رشد اقتصادی حرکت و فعالیت نمایند.
وی با اشاره به اشتغال 1103 نفر در هفته دولت، افزود : با اشتغال واحدهای صنعتی بهره برداری شده در اين هفته ، تعداد اشتغال صنعتی در شهرك ها و نواحي صنعتي استان به بالغ بر 77 هزار نفر رسیده است.
رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌هاي صنعتی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه این استان دارای یک ظرفیت عظیم صنعتی است، بیان کرد : با توجه به فضای مطلوب کسب و کار در استان، برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی از تمام ظرفیت های موجود استفاده می کنیم که این روند مثبت ادامه داشته و نیز با ثمرات بیشتری ادامه خواهد یافت.
علي بهرامي زاده با بیان اینکه دولت بیشتر درگیر جنگ اقتصادی است، ادامه داد : از تمام امکاناتی که داریم در جهت اجرای موفق سیاست های اقتصادی به خصوص اقتصاد مقاومتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان استفاده می کنیم تا امکان توسعه و اشتغال بیشتر برای استان فراهم شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: ایجاد زیرساخت ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، یکی از دغدغه های اصلی این شرکت بوده تا با تجهیز و تکمیل پروژه ها در جهت کمک به صنعتگران و توسعه اقتصادی آنها عمل کنیم.
وي در پايان گفت : هم اکنون استان خراسان رضوی با 50 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، زمینه تولید را برای سرمایه گذاران صنعتی در 40 شهرک و ناحیه صنعتی فراهم کرده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد