کد: 86705 | 08 شهریور 1400 ساعت 16:17
جلالی: فردا قراردادم را با استقلال نهایی میکنم
بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت که فردا به باشگاه استقلال خواهد رفت تا قراردادش را نهایی کند.
ابوافضل جلالی پس از خروج از باشگاه استقلال درباره اینکه چه زمانی پیوستنش به تیم استقلال نهایی میشود، اظهار داشت: مذاکرات امروز مثبت بود و اگر خدا بخواهد فردا رسمی خواهد شد.
وی در مورد اینکه آیا باشگاه سایپا با انتقال او موافقت کرده است یا نه، گفت: مشکلی نیست و فردا صبح به باشگاه استقلال میآیم و قراردادم را امضا خواهم کرد.
وی در مورد اینکه آیا باشگاه سایپا با انتقال او موافقت کرده است یا نه، گفت: مشکلی نیست و فردا صبح به باشگاه استقلال میآیم و قراردادم را امضا خواهم کرد.
