hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کاهش موارد بستری کرونا در بیمارستان قائم مشهد

کاهش موارد بستری کرونا در بیمارستان قائم مشهد

مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) گفت: ورودی‌های جدید مبتلا به کرونا از میانگین ۱۰۰ نفر به ۷۵ نفر در روز کاهش یافته است.

حسن خداپرست با بیان این‌که تعداد بیماران بهبود یافته و ترخیص شده بیمارستان قائم مشهد به نسبت هفته گذشته افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی داشته است، اظهار کرد: امیدواریم با تداوم همکاری مردم با مدافعان سلامت، به‌زودی‌زود شاهد پایان موج پنجم بحران کرونا باشیم.

وی با بیان این‌که روند مراجعات به بیمارستان قائم (عج) و ورودی‌های جدید مبتلا به کرونا از میانگین ۱۰۰ نفر به ۷۵ نفر در روز کاهش یافته است، ادامه داد: میزان کل موارد بستری از ۴۵۰ به ۴۲۴ نفر رسیده است.

مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم (عج) خاطرنشان کرد: آمار بیماران بد حال بستری در بخش‌های مراقبت ویژه تفاوتی با گذشته نداشته است ضمن اینکه تعدادی بیمار نیز در انتظار انتقال به بخش‌های مراقبت ویژه هستند.

وی بیان کرد: در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مشهد شاهد وعده‌های خوبی همچون اتمام واکسیناسیون کرونا تا دهه مبارک فجر و تأمین نیازهای مراکز بهداشتی و درمانی در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر و شایسته‌تر بودیم و امیدواریم که این نگاه ویژه مسئولان حوزه سلامت به بیمارستان قائم (عج) نیز که حجم زیادی از بیماران کرونایی و غیرکرونایی را پذیرش دارد، شاهد باشیم.

خداپرست، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، اجتناب از حضور در دورهمی و استفاده از ماسک را بهترین راهکار در پیشگیری از ابتلاء به کرونا دانست و متذکر شد: در صورت ابتلاء و بروز علائم مشکوک به کرونا به نزدیک‌ترین مرکز خدمات سطح یک مراجعه شود تا بیماری کنترل و درمان شود و نیاز به خدمات تخصصی و بستری به شکل قابل توجهی کاهش یابد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد