hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شهردار جدید کرمان انتخاب شد + سوابق

شهردار جدید کرمان انتخاب شد + سوابق

در نشست غیرعلنی اعضای ششمین شورای شهر کرمان "شعرباف" به‌عنوان شهردار جدید کرمان با کسب اکثریت آرا انتخاب شد.

در نشست غیرعلنی روز گذشته اعضای ششمین دوره شورای شهر کرمان سعید شعرباف تبریزی به‌عنوان شهردار جدید کرمان با کسب اکثریت آرا انتخاب شد.

علیرضا نادری رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به اینکه شورای جدید شهر کرمان بلافاصله بعد از اعلام نتایج آرا کار خود را آغاز کردند اظهار داشت: پس از آغاز به‌کار شورای شهر جدید بلافاصله فراخوانی برای انتخاب شهردار داده شد.

وی با بیان اینکه در نهایت 126 نفر برای تصدی منصب شهردار کرمان معرفی شده و یا ثبت نام کردند گفت: در ادامه روند انتخاب شهردار کرمان تعدادی از این افراد انصراف داده یا شرایط قانونی را نداشتند که در نهایت پس از بررسی‌های انجام شده به یک لیست پنج نفره رسیدیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به اینکه از این افراد مصاحبه گرفته شد و در نهایت سعید شعرباف تبریزی به عنوان فردی غیربومی و محسن پوراسماعیلی سرپرست کنونی شهرداری کرمان به عنوان فردی بومی مورد تایید قرار گرفتند افزود: سعید شعرباف با اکثریت آرا به‌عنوان شهردار کرمان انتخاب شد.

وی با بیان اینکه سعید شعرباف تبریزی در نشست غیرعلنی روز گذشته اعضای شورا با کسب اکثریت آرا به عنوان شهردار کرمان انتخاب شد گفت: شهردار جدید کرمان برای طی مراحل قانونی امروز به فرمانداری معرفی شده است.

به گزارش تسنیم، سعید شعرباف تبریزی مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان ثامن بوده و همچنین استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه است. مدرک تحصیلی شعرباف تبریزی کارشناسی ارشد مدیریت شهری عنوان شده و دکترای هوش‌ مصنوعی دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد