hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > خروج از مدار برخی واحد‌های نیروگاهی اصفهان/ خاموشی‌های برق تا ۱۵ شهریور کاهش می‌یابد

خروج از مدار برخی واحد‌های نیروگاهی اصفهان/ خاموشی‌های برق تا ۱۵ شهریور کاهش می‌یابد

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان از مدار خارج شدن بعضی از واحدهای نیروگاهی به علت مشکلات فنی خبر داد و گفت: از آنجایی که نسبت تولید به مصرف کمتر بود شاهد خاموشی‌های بدون برنامه شدیم.

سیدمحمدرضا نوحی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به قطعی‎‌های گاه و بیگاه برق چند روز اخیر، اظهار داشت: مصرف برق هم در کشور و هم در استان اصفهان افزایش یافته و ما شاهد خاموشی‌های بدون برنامه‌ریزی بودیم.

وی افزود: امروز  3933 مگابایت تولید و 5030 مگابایت مصرف داشتیم که مقدار 1097 مگابایت از شبکه ملی  برق وارد شبکه برق استان شده است.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با بیان اینکه خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده را در سایت‌ها قرار دادیم، گفت: فقط با همکاری صنایع و مردم با صرفه‌جویی می‌توانیم از میزان خاموشی‌های بدون برنامه‌ریزی شده بکاهیم.

وی تصریح کرد: کاهش دما در استان تا حدی در کاهش مصرف برق تاثیر داشته ولی متاسفانه بعضی از واحدهای نیروگاهی به علت مشکلات فنی در مدار نبودند و تولید نسبت به مصرف کمتر بوده است.

نوحی ادامه داد: برنامه خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده تا پایان شهریور ماه در سایت‌ها قرار داده شده ولی تا 15 شهریور در صورت همکاری صنایع از میزان خاموشی‌های ناخواسته کاسته خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد