hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > واکسیناسیون ۲۹ درصد از واجدان شرایط در استان قزوین

واکسیناسیون ۲۹ درصد از واجدان شرایط در استان قزوین

مسئول گسترش شبکه دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تا کنون ۲۹ درصد از مشمولان واجد شرایط بالای ۱۸ سال علیه کرونا واکسینه شده اند.
 فتاحیمسئول گسترش شبکه دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: با فراخوان گروه‌های سنی و مشاغل مختلف در استان استقبال خوبی از واکسیناسیون شده است و تا کنون ۲۹ درصد از واجدان شرایط بالای ۱۸ سال علیه کرونا واکسینه شده اند.
فتاحی افزود: محموله جدید واکسن به دانشگاه علوم پزشکی شامل سینوفارم و برکت رسیده است.
وی از کسانی که دز اول واکسن آسترازنکا را دریافت کرده اند خواست فعلا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه نکنند چراکه به محض رسیدن این نوع واکسن اطلاع رسانی می‌شود.
مسئول گسترش شبکه دانشگاه علوم پزشکی قزوین در ادامه از راه اندازی دو مرکز تجمیعی مدرسه فضیلت شاهد و شاهد بهشتیان تا دو روز آینده خبر داد و گفت: این مراکز به ویژه برای تزریق دز دوم واکسن فرهنگیان آماده خدمت رسانی خواهند شد.
فتاحی در باره فراخوان متولدان سال ۱۳۵۵، رانندگان سرویس مدارس و نانوایان هم گفت: فعلا دستورالعمل اجرایی برای واکسیناسیون این گروه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی ارسال نشده است.
وی در ادامه از مشمولان واکسیناسیون خواست که برای تزریق واکسن کرونا فقط به نمایشگاه بین المللی مراجعه نکنند و مراکز دیگر از جمله دانشگاه فرهنگیان، بیمارستان ارتش و مدرسه عظیمیه را برای تزریق واکسن انتخاب کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد