hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سیر صعودی ابتلا به کرونا در استان سمنان ادامه دارد/ مردم کرونا را جدی بگیرند؛ سهل‌انگاری ممنوع!

سیر صعودی ابتلا به کرونا در استان سمنان ادامه دارد/ مردم کرونا را جدی بگیرند؛ سهل‌انگاری ممنوع!

استان سمنان در شرایط سیر صعودی ابتلا به کرونا قرار دارد؛ در چنین شرایطی پرهیز از هرگونه سهل‌انگاری و عادی‌انگاری نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ممنوع است.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی یکی از الزاماتی است که در شرایط کنونی که استان سمنان درگیر بحرانی به نام کروناست، الزامی است.

مردم اگر نسبت به تمکین شیوه‌نامه‌های بهداشتی که همه روزه از طرق مختلف از سوی مسئولان ستاد مقابله با کرونا، کارشناسان و مسئولان حوزه بهداشت و درمان عنوان می‌شود؛ جدیت داشته باشند؛ قطعا از شدت و گسترش شیوع کرونا در جامعه کاسته می‌شود.

در شرایط کنونی هر گونه سهل‌انگاری و عادی‌انگاری نسبت به رعایت پروتکل‌هایی نظیر استفاده از ماسک و یا رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی و فیزیکی به منزله افزایش تعداد مبتلایان به کروناست.

حبیب‌الله خجسته‌پور، سخنگو و جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان اظهار داشت: بنا بر گزارش روزانه وضع بیماری کرونا طی 24ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت ابتلای قطعی به این بیماری در استان سمنان 455نفر اعلام شد.

وی افزود: طی 24ساعت گذشته مجموع محتملین ورود به بیمارستان‌های استان سمنان یا همان افراد مشکوک به کرونا، 481نفر و جمع کل موارد مثبت سرپایی نیز 399نفر بوده است.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان عنوان کرد: جمع کل موارد مثبت بستری در بیمارستان‌های استان سمنان طی 24 ساعت گذشته 63نفر بوده است و متأسفانه یک نفر نیز بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داد و تعداد فوتی‌های مشکوک به این بیماری نیز یک نفر اعلام شد.

خجسته پور گفت: همچنین طی 24ساعت گذشته، 104نفر از بهبودیافتگان بیماری کرونا از بیمارستان‌های استان سمنان ترخیص شدند و تعداد کل بستری‌شدگان روز جاری شامل موارد قطعی و مشکوک ابتلا به این بیماری 758نفر است.

وی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم تأکید کرد  و از مردم خواست همچنان نسبت به زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی و پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی و حضور در اجتماعات خودداری کنند تا شرایط کرونایی استان سمنان بهبود یابد.

رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بهترین راهکار مقابله با کروناست؛ بنابراین همه مردم باید نسبت به رعایت این شیوه نامه‌ها تمکین کنند تا هر چه سریع‌تر زندگی به روال عادی خود بازگردد و از حجم مشکلات ناشی از شیوع این ویروس در جامعه به سرعت کاسته شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد