hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بستری ۴۸۵ بیمار کرونایی در بیمارستان قائم مشهد

بستری ۴۸۵ بیمار کرونایی در بیمارستان قائم مشهد

مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی قائم (عج) گفت: ۴۸۵ بیمار کرونایی در بیمارستان قائم بستری هستند که ۱۱۳ نفر از آنان در آی‌سی‌یو تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

حسن خداپرست با بیان این‌که ۴۸۵ بیمار کرونایی در بیمارستان قائم مشهد بستری هستند، اظهار کرد: ۱۱۳ نفر از آنان در آی‌سی‌یو تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

وی با اشاره به این‌که در ۲۴ ساعت گذشته، ۹۰ بیمار جدید توسط بیمارستان قائم (عج) پذیرش شده است، ادامه داد: خوشبختانه بالغ بر ۶۰ نفر نیز رو به بهبودی بوده و ترخیص شده‌اند.

مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی قائم (عج) با اشاره به نصب و راه‌اندازی دستگاه سی‌تی اسکن جدید این مرکز به منظور خدمات‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا، خاطر نشان کرد: یک دستگاه اکسیژن‌ساز نیز به تازگی به این مرکز اختصاص یافته است و به‌زودی نصب و راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: یک اکسیژن‌ساز دیگر نیز برای بیماران بستری در اورژانس در نظر گرفته شد تا مشکل اکسیژن بیماران بستری در اورژانس نیز کاهش یابد.

خداپرست با تقدیر از حضور نیروهای جهادی مردمی در بخش‌های کرونا، گفت: حضور این نیروها قطعاً در روند درمان مؤثر خواهد بود اما باید شکل منظم‌تری به خود بگیرد تا بتوان بر اساس حضور آنان، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد