hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کشف محموله چوب جنگلی تاغ و انهدام کوره های غیر مجاز زغال در شهرستان مشهد

کشف محموله چوب جنگلی تاغ و انهدام کوره های غیر مجاز زغال در شهرستان مشهد

طی عملیاتی که بیش از ۲۴ ساعت به طول انجامید دو محموله بزرگ چوب درختان جنگلی تاغ و چهار مورد کوره زغال غیر مجاز توسط نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی مشهد کشف و توقیف و به مراجع قضایی معرفی گردید
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-مهدی چکنه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مشهد با بیان این خبر گفت در طی تحقیقات صورت گرفته و کشیک و کنترل های نامحسوس دو هفته ای مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی مشهد و همچنین زیر نظر گرفتن یک باند چاقاق چوب . دو اکیپ از اعضای این باند بزرگ قاچاق و با دستور مقام قضایی و مجوزات لازم از معاونین دادستان ضمن ورود به محل دپو چوب ها . متخلفین در حین ارتکاب جرم مشاهده و دستگیر شدند در این عملیات دو نفر متخلف از اعضای این باند دستگیر و سه دستگاه خودرو سواری به همراه ۳۰۰۰ کیلو گرم درخت جنگلی تاغ و ۱۰۰ کیلوگرم زغال تاغ توقیف گردید.
چکنه افزود ماموریت فوق با حضور فرمانده یگان حفاظت خراسان رضوی و نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی صورت پذیرفت.
 رئیس اداره منابع طبیعی  و آبخیزداری شهرستان مشهد بر لزوم انهدام این باند تاکید و اذعان داشت به زودی تمامی اعضای این باند که از شهرستانهای نیشابور . سبزوار و سرخس بصورت غیرمجاز مبادرت به قطع و ریشه کنی درختان چندین ساله تاغ می نمایند شناسایی و به مراجع قضایی معرفی می گردند .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد