hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور دامغان ـ شاهرود / ۳۴ سرنشین اتوبوس مصدوم شدند‌

واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور دامغان ـ شاهرود / ۳۴ سرنشین اتوبوس مصدوم شدند‌

یک دستگاه اتوبوس با بیش از ۳۰ سرنشین ساعاتی پیش در محور بین‌المللی تهران-مشهد، قطعه دامغان-شاهرود واژگون شد.

مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: این سانحه در ساعت 22 و 6 دقیقه شامگاه گذشته در حوالی روستای مهماندوست شهرستان دامغان در محور بین‌المللی تهران-مشهد رخ داد.

وی با اشاره به اعزام فوری نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر دامغان به محل حادثه افزود: در این سانحه رانندگی 34 سرنشین اتوبوس حادثه دیده مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به اینکه عملیات امدادونجات در این حادثه همچنان ادامه دارد تصریح کرد: تا کنون 30 نفر از سرنشینان مصدوم این اتوبوس حادثه دیده به بیمارستان اعزام شدند و عملیات امداد و نجات برای رهاسازی چهار مصدوم دیگر این سانحه ادامه دارد.

محمدخانی تصریح کرد: این سانحه تا کنون هیچ فوتی نداشته است و پس از پایان عملیات نجات، جزئیات بیشتر آن به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

بیش از 550 کیلومتر از محور بین‌المللی تهران-مشهد در استان سمنان قرار دارد. واژگونی مهمترین علت سوانح رانندگی در جاده‌های این استان است که 70 درصد از مجموع سوانح رانندگی در استان سمنان را به خود اختصاص داده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد