hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > واکسیناسیون بیماران قلبی، دیابتی و گوارش در بیمارستان ناظران مشهد

واکسیناسیون بیماران قلبی، دیابتی و گوارش در بیمارستان ناظران مشهد

مدیر خدمات پرستاری بیمارستان ناظران مشهد از تزریق واکسن کرونای بیماران قلبی، دیابتی و گوارشی به همراه سایر بیماران مبتلا به سرطان و روماتولوژی این بیمارستان خبر داد.
محبوبه مختارپور با اشاره به افزوده شدن بیماران قلبی، دیابتی و گوارشی به لیست واکسیناسیون کرونا در بیمارستان ناظران مشهد، اظهار کرد: به تازگی بیماران قلبی و دیابتی و گوارشی می‌توانند برای تزریق واکسن به این بیمارستان مراجعه کنند.
وی ادامه داد: این بیماران می‌بایست پیش از تزریق حتما از پزشک متخصص مربوطه نامه تزریق واکسن را دریافت کنند و با ارائه نامه، واکسن خود را تزریق کنند.
مختارپور تصریح کرد: بیمارانی که جهت تزریق واکسن کرونا به این بیمارستان مراجعه می‌کنند باید حواسشان به علائم کرونا باشد و چنانچه علائمی در خود می‌بینند حتما پیش از تزریق واکسن به مسئولان مربوطه اعلام کنند.
بر اساس اعلام روابط عمومی بیمارستان ناظران مشهد، وی خاطرنشان کرد: تمام امید ما این است با توجه به گسترش ویروس کرونا و افزایش روزافزون این بیماری، هرچه زودتر تزریق دوز اول و دوم واکسن این بیماران تسریع یابد.
مدیر خدمات پرستاری بیمارستان ناظران مشهد اضافه کرد: میزان واکسیناسیون کرونا در بیمارستان ناظران به ۱۰۰ نفر در روز می‌رسد و بیماران می‌توانند همه روزه -به جز روزهای جمعه-  از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۳ ظهر به این بیمارستان مراجعه کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد