hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فوت ۹ کرمانشاهی به علت ابتلا به کرونا

فوت ۹ کرمانشاهی به علت ابتلا به کرونا

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت : متأسفانه طی شبانه‌روز گذشته ۹ نفر از هم استانی‌ها را به علت ابتلا به کرونا از دست دادیم.
سارا شاه‌آبادی معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت : متأسفانه ویروس جهش یافته دلتا با سرعت زیادی در حال انتقال است و به صورت خانوادگی، خانواده‌ها را درگیر می‌کند.
او گفت : هرگونه علائم شبیه به سرماخوردگی در حال حاضر باید کرونا تلقی شود و اصول بهداشتی و قرنطینه رعایت شود.
معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه افزود: در صورت داشتن علائمی شبیه سرفه شدید، ضعف و بی‌حالی حتما به مراکز درمانی مراجعه کنند.
او با اشاره به روند انجام واکسیناسیون در استان، افزود: واکسیناسیون گروه‌های هدف با سرعت در ۳۴ پایگاه تجمیع در حال انجام است.
شاه‌آبادی ادامه داد: واکسیناسیون افراد ۴۰ سال به بالا (متولیدن ۱۳۶۰ به قبل) در شهر‌ها و در روستا‌ها افراد ۳۰ سال به بالا (متولیدن ۱۳۷۰ به قبل) و در جمعیت عشایری استان افراد بالای ۱۸ سال در حال انجام است.
او با اشاره به فعالیت هشت پایگاه تجمیع واکسیناسیون ثابت در مرکز استان، گفت: علاوه بر فعال بودن سایت خودرویی در ترمینال شهید کاویانی برای رانندگان یک سایت خودرویی هم برای گروه‌های هدف داریم.
شاه‌آبادی افزود: برای انجام واکسیناسیون تعطیلات نداریم و از ساعت هفت صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه واکسیناسیون انجام می‌شود.
او اشاره‌ای به قربانیان کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته داشت و گفت: متأسفانه طی شبانه‌روز گذشته ۹ نفر از هم استانی‌ها را به علت ابتلا به کرونا از دست دادیم و بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ نفر در مرکز درمانی با علائم شبیه به کرونا تحت درمان هستند .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد