hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تشدید حراست از اراضی ملی با اجرای طرح بلوک بندی حفاظتی در شهرستانهای چناران و گلبهار

تشدید حراست از اراضی ملی با اجرای طرح بلوک بندی حفاظتی در شهرستانهای چناران و گلبهار

طرح بلوک بندی حفاظتی از اراضی ملی در شهرستانهای چناران وگلبهار با هدف تشدید حفظ وحراست از اراضی ملی در درست اجرا می باشد.
مشهد پایگاه خبری رویداد امروز-حمیدرضا شرفخانی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چناران – گلبهار با بیان این خبر گفت با اجرای گشت های مستمر و روزانه یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چناران وگلبهار بصورت خودرویی و موتوری در سطحی بالغ بر 220 هزار هکتار اراضی ملی تحت پوشش قرار داد که این امر در 5 بلوک حفاظتی و در قالب دو بلوک حفاظتی شهرستان گلبهار (بلوک حفاظتی مرکزی و گلمکان) و 3 بلوک حفاظتی در شهرستان چناران (بلوک حفاظتی مرکزی- سیدآباد و رادکان) انجام می گیرد.
شرفخانی افزود کوچکترین سوءاستفاده و تخریب اراضی ملی را در کوتاهترین زمان ممکن رصد نموده و با همکاری وهماهنگی قوه قضاء و نیروی انتظامی با متخلفین اعمال قانون می نماییم.
اضافه می نماید در همین ارتباط یک دستگاه بولدوزر در حین تخریب واقع در منطقه کلاته محمود (فریزی) شهرستانهای گلبهار توقیف و باتشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی گردید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد