hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۳۸ سال علیه ویروس کرونا در قشم

آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۳۸ سال علیه ویروس کرونا در قشم

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم از واکسیناسیون افراد بالای ۳۸ سال علیه ویروس کرونا در قشم خبرداد.
حمید رضا بهزادی بیان داشت: واکسیناسیون افراد بالای ۳۸ سال در این شهرستان از امروز آغاز شد و در روزهای آینده به افراد بالای ۱۸ سال می رسد.
بهزادی عنوان کرد: شهروندان به منظور تسهیل در روند واکسیناسیون باید با مراجعه به خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت، پرونده الکترونیک خانوار تشکیل دهند و سپس به مراکز واکسیناسیون برای دریافت واکسن مراجعه کنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم با اشاره به اینکه تاکنون ۲۴ هزار دز واکسن برای افراد بالای ۴۵ سال در قشم تزریق شده است، اضافه کرد: از نظر مراجعه برای واکسیناسیون در استان هرمزگان رتبه پایینی داریم و افراد در این رده سنی استقبال چندانی نکردند.
بهزادی تصریح کرد: واکسیناسیون در مرکز تجمیع شهر قشم به نشانی روبروی اسکله دوحه، سالن ورزشی خلیج فارس، در شهر درگهان مرکز تجمیع به نشانی خیابان ناخدا، سالن اداره گمرک منطقه آزاد درگهان و در سایر مناطق شهرستان در مراکز خدمات جامع سلامت هر روستا از ساعت ٩ تا ١٣ و ١٧ تا ٢١ به ارایه خدمات به مراجعه کنندگان می‌پردازند.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد