hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > رفسنجانی ها برای دریافت نوبت دوّم واکسن کرونا، عصرها مراجعه کنند

رفسنجانی ها برای دریافت نوبت دوّم واکسن کرونا، عصرها مراجعه کنند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از افرادی که نوبت اوّل واکسن کرونا را دریافت کرده اند خواست برای تزریق نوبت دوّم این واکسن عصر همان تاریخی که روی کارت واکسن ذکر شده، مراجعه کنند.
"زهره سامره" در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: واکسیناسیون کرونا از چند ماه پیش در شهرستان های رفسنجان و انار آغاز شده که تاکنون بیش از ۶۱ هزار نفر به پایگاه های واکسیناسیون مراجعه و نوبت اول این واکسن را دریافت کرده اند.
وی بیان کرد: از آنجایی که واکسیناسیون نوبت اول همچنان ادامه دارد لذا برای جلوگیری از تجمعات و شیوع بیماری، افرادی که قرار است نوبت دوّم این واکسن را دریافت کنند و به آن ها نوبت داده شده، باید عصرها مراجعه کنند.
سامره با اشاره به اینکه واکسیناسیون در مصلی رفسنجان در حال انجام است، تصریح کرد: تنها راه مهار بیماری کرونا؛ واکسیناسیون، استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری و پرهیز از تجمع و دورهمی هاست.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با تاکید بر اینکه از امروز ۲۰ مرداد ماه به بعد واکسیناسیون نوبت دوم عصر ها در مصلی رفسنجان انجام می شود، بیان کرد: جهت حفظ سلامتی از مردم می خواهیم در تاریخ نوبت دهی برای دریافت واکسن حتماً عصر همان تاریخ با در دست داشتن کارت ملی و کارت واکسن مراجعه و به هیچ وجه صبح ها مراجعه نکنند که موجب ازدحام و شلوغی و تهدید سلامتی خواهد بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد