کد: 83948 | 18 مرداد 1400 ساعت 13:35
افزایش تعداد فوتیها در روزهای تلخ پیش رو
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: بدنبال افزایش تعداد بیماران کووید ۱۹ بستری، حالا تعداد بیماران بحرانی (بسیار بد حال، محتاج به اکسیژن، بستری در ICU، …) در بیمارستانها زیاد است.
میر علی سهراب پور در توئیتر خود نوشت:
"بدنبال افزایش تعداد بیماران کووید ۱۹ بستری، حالا تعداد بیماران بحرانی (بسیار بد حال، محتاج به اکسیژن، بستری در ICU، …) در بیمارستانها زیاد است. این یعنی بالا رفتن تعداد فوتیها در روزهای تلخ پیش رو … اصلاً تعجبی ندارد. خودمان خواستهایم. البته با کمال تأسف. "
![افزایش تعداد فوتیها در روزهای تلخ پیش رو]()
"بدنبال افزایش تعداد بیماران کووید ۱۹ بستری، حالا تعداد بیماران بحرانی (بسیار بد حال، محتاج به اکسیژن، بستری در ICU، …) در بیمارستانها زیاد است. این یعنی بالا رفتن تعداد فوتیها در روزهای تلخ پیش رو … اصلاً تعجبی ندارد. خودمان خواستهایم. البته با کمال تأسف. "

