hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > علت انسداد محور سیرجان - بندرعباس چه بود؟

علت انسداد محور سیرجان - بندرعباس چه بود؟

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری عامل انسداد محور سیرجان- بندر عباس خبر داد.
سرهنگ محمد رضا ایران نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: ماموران پلیس امنیت این شهرستان از انسداد محور سیرجان- بندر عباس توسط راننده یک دستگاه کامیونت که با قفل کردن درب‌های کامیون و رها کردن آن در وسط محور، موجب انسداد و ایجاد ترافیک در این محور شده بود مطلع و برای بررسی به محل اعزام شدند.
او افزود: ماموران انتظامی به همراه ماموران پلیس راه و راهور به محل اعزام و ضمن هماهنگی قضایی، پس از دقایقی نسبت به بازگشایی محور اقدام و خودرو به پارکینگ منتقل شد.
سرهنگ ایران نژاد گفت: راننده خودرو به همت پلیس امنیت این شهرستان شناسایی و در محل اختفایش در حاشیه شهر سیرجان دستگیر، که علت و انگیزه عمل وی در دست بررسی است.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه متهم اعتیاد به مواد مخدر صنعتی دارد، در پایان بیان داشت: ماموران انتظامی این شهرستان آماده اند که با عوامل هر گونه اخلال در نظم و امنیت، با هر نیتی که باشد برخورد و از حقوق مردم دفاع کنند و دشمنان نیز به دنبال هر فرصتی هستند تا از هر سوژه‌ای که به دست بیاورند، تبلیغاتی علیه مردم و کشور راه بیاندازند و با اخبار کذب خود موج سواری و شایعه پراکنی کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد