hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۷۰ درصد تخت‌های کرونایی بیمارستان شهدای کرمانشاه پُر است

۷۰ درصد تخت‌های کرونایی بیمارستان شهدای کرمانشاه پُر است

به گفته مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، حدود ۷۰ درصد ظرفیت تخت‌های کرونایی بیمارستان شهدا پر است.
میثم حجتی‌پور در گفت و گو با ایسنا، از بستری ۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدا کرمانشاه خبر داد و افزود: برای بیماران کرونا ۵۰ تخت اختصاص دادیم که نزدیک به ۷۰ درصد آن پر شده است.
وی با بیان اینکه فعلا امکان افزایش این تعداد تخت وجود ندارد، یادآور شد: فعلا بنا نداریم تخت‌های ICU را به بیماران کرونا اختصاص دهیم، زیرا این تخت‌ها را برای سایر بیماران نیاز داریم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از تامین دارو و تجهیزات کافی برای بیماران کرونا در بیمارستان شهدا خبر داد و گفت: هیچ کمبودی هم در زمینه سرم و... نداریم.
حجتی‌پور از شرایط قرمز کرونا در کرمانشاه یاد کرد و با بیان اینکه با ادامه این وضعیت کادر درمان دچار فرسایش خواهند شد، عنوان کرد: از مردم تقاضا داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کمک کادر درمان بیایند.
وی اضافه کرد: تا زمانی که مردم همکاری نکنند پیک کرونا ادامه خواهد داشت و خروج از این وضعیت مشارکت همه را نیاز دارد.
حجتی‌پور سپس از بستری ۲۲۰۰ بیمار کرونایی در مراکز بیمارستانی تامین اجتماعی کرمانشاه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون خبر داد و گفت: ۹۰ درصد این افراد به سلامت ترخیص شده اند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طی این مدت ۲۲ هزار مورد سیتی‌اسکن نیز انجام شده که ۹ هزار مورد آن مثبت بوده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد