hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی برگزار می‌شود

یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: بزرگداشت شش شهید امر به معروف و نهی از منکر در مشهد مقدس، نیشابور و فریمان برگزار می‌شود.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حجت الاسلام حسین معصومی شنبه 16 مرداد در جلسه امر به معروف و نهی از منکر بنیاد استان که در سالن شهید هاشمی نژاد اداره کل بنیاد خراسان رضوی برگزار شد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید تبدیل به یک فرهنگ شود، و همه باید خود را در این امر ملزم بدانند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: در اجرای این فرهنگ متعالی باید به کلیت جامعه بنگریم، که چه آثار و فوائدی برای جامعه، خانواده و نسل‌های آینده دارد.
وی تاکید کرد: برخی از آسیب‌های اجتماعی کاملا ناآگاهانه است، که امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند بصیرت افزایی و مانع ترویج آسیب‌ها شود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی افزود: شیوه نامه اجرایی امر به معروف و نهی از منکر همراه با سه کار گروه، در بنیاد استان تشکیل می‌شود.
وی در خصوص برگزاری یادواره شش شهید امر به معروف و نهی از منکر خاطر نشان کرد: این مراسم در مشهد، نیشابور و فریمان که میزبان شهدای امر به معروف و نهی از منکر هستند به صورت محدود برگزار می‌شود.
حجت الاسلام معصومی تاکیدکرد: بخشی از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی به خاطر بی توجهی به امر به معروف و نهی از منکر است و انجام امر به معروف و نهی از منکر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.
«علی نوروزی فاروقی»، «علی اکر مهربانی»، «محمد کبیری فریمانی»، «محمد جواد صدیقی»، «فرخ رضا فقیهی فر» و «غلامعلی منزلساز کرمانی»، شهیدان افتخار آفرین امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی هستند.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و  ۳۲۱شهید، 49 هزار و ۹۷۶ جانباز و سه هزار و۳۹۱  آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد