hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تمام پرسنل آرامستان همدان واکسن تزریق کردند

تمام پرسنل آرامستان همدان واکسن تزریق کردند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ همدان با اشاره به ورود همدان به پیک پنجم کرونا، بیان کرد: هیچ مشکلی در آرامستان همدان وجود ندارد و تمام پرسنل آرامستان واکسن تزریق کردند.
علی قبادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تمامی پرسنل آرامستان و غسال‌ها اسفندماه سال گذشته دُز اول و در فروردین ماه نیز دُز دوم واکسن را تزریق کردند، اظهار کرد: خوشبختانه هیچ‌یک از عوامل پس از تزریق دچار مشکل خاصی نشدند و مشغول به کار هستند.
وی با بیان اینکه تمامی پروتکل‌های بهداشتی توسط پرسنل و غسال‌ها در آرامستان رعایت می‌شود، اضافه کرد: پس از تزریق واکسن، غسال‌ها با مشکل خاصی مواجه نشدند و همانند قبل با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها در حال خدمت‌رسانی هستند.  
قبادی در ادامه مطرح کرد: با توجه به ورود به پیک پنجم کرونا سم‌پاشی محوطه و آمبولانس‌ها به‌صورت روزانه انجام می‌شود و غسال‌ها نیز ملزم به رعایت بهداشت شخصی و رعایت دستورالعمل‌هایی بهداشتی هستند تا سلامت خود و خانواده هایشان به خطر نیفتند.
وی با بیان اینکه تمامی موارد لازم به غسال‌ها گوشزد شده است، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد روزانه متوفیان نسبت به هفته‌های قبل بیشتر شده است اما هیچ‌گونه مشکلی در آرامستان وجود ندارد و پرسنل توان این را دارند که این شرایط بحرانی را کنترل کنند و ساعات کاری را نیز اضافه کرده‌ایم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد