hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تزریق ۱۸۷هزار دوز واکسن کرونا درگلستان/آغاز واکسیناسیون خبرنگاران

تزریق ۱۸۷هزار دوز واکسن کرونا درگلستان/آغاز واکسیناسیون خبرنگاران

 مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت گلستان گفت: تاکنون ۱۸۷ هزار و ۵۱۹ دوز واکسن در استان تزریق شده است.
​علی باقری شامگاه جمعه در گفتگوی خبری اظهارکرد: تزریق واکسن کرونا در گلستان با سرعت خوبی ادامه دارد و تاکنون ۱۸۷ هزار و ۵۱۹ دوز واکسن در استان تزریق شده است.
مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت گلستان افزود: از این تعداد ۱۴۷ هزار و ۶۴۲ دوز، مرحله اول دریافت واکسن کرونا بوده و ۳۹ هزار و ۸۷۷ گلستانی هم دوز دوم را دریافت کردند.
وی بیان کرد: تاکنون ۱۲ هزار و ۷۲۲ دوز واکسن کووایران برکت در گلستان تزریق شده است.
باقری اضافه کرد: افرادی که واجد شرایط دریافت واکسن هستند بعد از تشکیل پرونده الکترونیک سلامت می‌توانند به مراکز واکسیناسیون در سطح استان مراجعه کنند.
طبق گفته وی تزریق واکسن در روزهای تعطیل هم انجام می شود.
گفتنی است از روزهای گذشته پایگاه تجمیعی واکسیناسیون معلمان در شهرستان گرگان هم افتتاح شد.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: تمامی فرهنگیان گلستان در مدارس دولتی و غیر دولتی، اعم از رسمی، پیمانی، حق التدریس، خرید خدمات، قراردادی و نیروهای اداری آموزش و پرورش براساس سنوات خدمت از روز شنبه ۹ تا ۲۵ مرداد با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان در مراکز منتخب آموزش و پرورش و مراکز تجمیعی تزریق واکسن مراکز بهداشت، دوز اول واکسن خود را دریافت می کنند.

احسان گوهری راد افزود: اسامی فرهنگیان استان احصا و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است، لذاهیچ دغدغه ای همکاران در این خصوص نداشته باشند.

وی توضیح داد: در صورتی که هر یک از همکاران به هردلیلی نامشان در لیست نباشد کافی است با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش شهرستان محل خدمت خود نسبت به اصلاح و دریافت واکسن خود اقدام کنند.

گوهری راد متذکر شد: واکسن خاصی برای معلمان مطرح نیست و همکاران می توانند از بین واکسن های سینوفارم، آسترازنکا و برکت، واکسن دلخواه خود را انتخاب و تزریق کنند.

همچنین واکسیناسیون خبرنگاران هم از امروز در گلستان آغاز می شود.

در مرحله اول خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات هستند، واکسینه خواهند شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد