hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کشور برگزار شد

رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کشور برگزار شد

رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کشور با محوریت مصارف ادارات، صنوف و کسبه و جلب مشارکت مشترکان خانگی (طرح شهید عباسپور) با حضور جمعی از فرماندهان سپاه و بسیج و مدیران ارشد صنعت برق خراسان به صورت ویدیوکنفرانس در مشهدبرگزارشد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد در این رزمایش گفت: مشهد در شرایط قرمزبرگزاری رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کرونایی قرار دارد در این حال تیم مدیریت بحران شرکت توزیع برق مشهد با تلاش خود توانسته است دیزل تمام بیمارستان‌های مشهد را وارد مدار کند که از این محل سه مگاوات برق و از محل دیزل تمام بیمارستان‌های این شهرستان نیز ۱۳مگاوات به شبکه برق کمک شد.

محمدرضا رمضانی اضافه کرد: ۱۴۹ تیم از توزیع برق مشهد وضعیت بار مصرفی ۱۴۰ سازمان و شرکت و اداره را در مشهد بررسی می‌کنند و از مجموع ۵۲۰ واحد اداری، ۷۰ واحد اداری در مشهد  دارای  دیزل هستند که ۱۰ درصد آن‌ها زیر بار قرار دارد.

وی در ادامه از کشف و جمع‌آوری ۷۲۰۰ دستگاه رمز ارز تاکنون خبر داد و افزود: با جمع‌آوری این دستگاه‌ها ۱۵ مگاوات برق معادل یک‌چهارم برق شهرک صنعتی توس تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد نیز از قطع برق ۱۸۰ اداره و بانک پرمصرف تنها طی یک هفته در مشهد خبر داد و گفت: در حال حاضر، اطلاع‌رسانی خوبی از طریق سامانه‌ها و اپلیکیشن های برق و همچنین پیامک انجام می‌شود و ارتباط خوبی با مردم و رسانه‌ها برقرار شده است. همچنین توزیع برق مشهد بااطلاع رسانی دقیق و شفاف و توسعه زیرساخت GIS خود سعی کرده است تا بهترین خدمات را به مشترکین ارائه نماید.

رمضانی گفت: در این شرایط شرکت توزیع برق مشهد و حوزه بسیج، همکاری و تعامل خوبی با یکدیگر دارند و در این راستا تفاهم‌نامه‌ای امضا شده است که در این تفاهم‌نامه، همکاری مشترک طرفین در حوزه رمزارزها، مدیریت مصرف، اعمال خاموشی و اطلاع رسانی مدنظر قرار گرفته است.

شایان‌ذکر است در این رزمایش تفاهم همکاری‌های مشترک بسیج و شرکت توزیع برق مشهد در حوزه الگوی مصرف و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برق امضا شد.




امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد