hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اورژانس ۱۲ بیمارستان مشهد به کویید - ۱۹ اختصاص یافت

اورژانس ۱۲ بیمارستان مشهد به کویید - ۱۹ اختصاص یافت

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اورژانس ۱۲ بیمارستان مشهد به‌عنوان اورژانس کووید - ۱۹ تعیین شد.

شاپور بدیعی به افزایش موارد ابتلاء به کرونا در مشهد و استان اشاره و اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد و مراجعه بیماران مبتلا به بیماری کرونا به مراکز درمانی، اورژانس ۱۲ بیمارستان مشهد به‌عنوان اورژانس کووید - ۱۹ تعیین شد.

وی ادامه داد: بر این اساس، اورژانس بیمارستان‌های امام رضا (ع)، قائم (عج)، هاشمی‌نژاد، اکبر، فارابی، ۱۷ شهریور، رضوی، شمس الشموس، ثامن الائمه ناجا، امام حسین (ع)، موسی‌بن جعفر و مهر به‌عنوان اورژانس کووید - ۱۹ تعیین شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: از تمامی بیمارستان‌های مذکور درخواست می‌شود با بسیج تمام امکانات نسبت به پذیرش بیماران مراجعه کننده به طور مستقیم و نیز بیماران انتقال یافته توسط EMSقدام و از هرگونه ارجاع بیماران تحت هر عنوان و نیز با اخذ رضایت شخصی به سایر بیمارستان‌ها به‌طور جدی خودداری شود.

وی اضافه کرد: تمام تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی مناسب به بیماران در نظر گرفته شده است و با وجود اقدامات انجام شده اما باید توجه داشت که ظرفیت‌ها محدود است و هر چه قدر تعداد بیماران افزایش یابد، کیفیت خدمات‌رسانی کاهش می‌یابد.

بدیعی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، اجتناب از حضور در دورهمی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را مهمترین راهکار در پیشگیری از ابتلاء به کرونا عنوان کرد و افزود: افرادی که موفق به دریافت واکسن شده‌اند نیز باید همانند دیگران نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دقت نظر داشته باشند و واکسیناسیون را به منزله عدم ابتلاء به این بیماری تلقی نکنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد