hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > خبر افزایش قیمت نان مربوط به نانوایی‌های ایلام نیست

خبر افزایش قیمت نان مربوط به نانوایی‌های ایلام نیست

محمدرحیمی گفت: تاکنون هیچ‌گونه تصمیمی در خصوص افزایش قیمت نان در ایلام اتخاذ نشده است.
رضا محمدرحیمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام اظهار داشت: تصمیم گیری در خصوص تعیین نرخ نان به صورت استانی بوده و انتشار خبر مربوط به افزایش قیمت انواع نان در برخی رسانه‌های استان، مربوط به تهران است.
او گفت: تاکنون هیچ‌گونه تصمیمی در خصوص افزایش قیمت نان در ایلام اتخاذ نشده، اما بررسی تقاضای اتحادیه مربوطه نیز با نگاه کارشناسی در دستور کار قرار دارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام افزود: به منظور حمایت از شاغلین این صنف، بررسی میزان هزینه‌های سربار، تعیین وضعیت سود و زیان آنان با رعایت حقوق مصرف کنندگان متناسب با شرایط اقتصادی و سطح معیشت مردم استان، در دستور کارگروه کارشناسی قرار گرفته که در صورت ضرورت تغییر قیمت، نتایج تصمیم گیری از طریق رسانه‌های جمعی به اطلاع مردم می‌رسد.
محمدرحیمی تاکید کرد: در شرایط موجود هیچ واحد نانوایی اجازه افزایش قیمت نداشته و تا دست یابی به نتایج کارشناسی در کارگروه مربوطه، هرگونه دریافت وجه اضافه از مشتریان تخلف بوده و با متخلفین برابر قانون برخورد می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: نظارت بر واحد‌های نانوایی و برخورد با متخلفان به عنوان مطالبه جدی مردم در اولویت کاری مجموعه بازرسی و نظارت سازمان صمت قرار دارد.
محمدرحیمی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط واحد‌های نانوایی را ضروری و با اهمیت دانست و از کسانی که با نماد و رنگ آمیزی برای تعیین فاصله گذاری و همچنین نصب اعلام هشدار مشتریان را از خطر کرونا آگاه نموده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد