hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بزودی مسابقات استانی تکواندو در گلبهار برگزار می شود

بزودی مسابقات استانی تکواندو در گلبهار برگزار می شود

رئیس هیات تکواندو خراسان رضوی در اولین جلسه راهبردی هیات تکواندو گلبهار از برگزاری مسابقات استانی در این شهرستان خبر داد.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-اولین جلسه راهبردی هیات تکواندو گلبهار با حضور حسین حسین زاده رئیس هیات تکواندو استان خراسان رضوی، امیر سلطانی معاون فرماندار شهرستان گلبهار، فاطمه ازهری رئیس ورزش و جوانان، علیرضا اصغری شهردار، حسن خالقی مقدم عضو هیات مدیره شرکت عمران گلبهار و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه که در محل فرمانداری گلبهار برگزار شد، احمد خدادوست رئیس هیات تکواندو گلبهار ضمن اعلام اینکه این هیات جزء هیات های ورزشی ثبت شده در استان می باشد، به ارائه آمار و تاریخچه رشته تکواندو در گلبهار پرداخت و ضمن اشاره به ظرفیت های موجود و تعداد بالای ورزشکاران خواستار توجه بیشتر به استعدادهای نهفته ورزشکاران گلبهاری شد.
در ادامه این جلسه، حسین زاده رئیس هیات تکواندو استان خراسان رضوی با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در شهرستان گلبهار، گفت: با توجه به شرایط و ظرفیت های موجود در گلبهار آینده خوبی در انتظار این شهر است، از تمام دست اندرکاران و حامیان حوزه ورزش از جمله مسئول اسبق و فعلی اداره ورزش و جوانان گلبهار، مجموعه شرکت عمران شهر جدید گلبهار که با ساخت مجموعه و اماکن ورزشی مختلف زیرساخت های لازم را فراهم نموده است تشکر می کنم.
وی افزود: اکنون تمام شهرهای اطراف، توسعه گردشگری را در مرکز مطالعات خود قرار داده اند که می شود از این موضوع نیز در گسترش زیرساخت ها و ظرفیت های موجود استفاده نمود.
رئیس هیات تکواندو استان خراسان رضوی در پایان اظهار داشت: توانمندی های شهرهایی همچون گلبهار در کشور نمایان شده است و اجرای برنامه های متعدد ورزشی کارنامه درخشانی را برای این شهر به ارمغان آورده است، ما نیز با توجه به امکانات موجود جهت برگزاری مسابقات استانی تکواندو در این شهرستان تمام تلاشمان را خواهیم نمود تا استعدادهای نهفته این منطقه همانند گذشته شکوفا شوند.
گفتنی است در پایان، حاضرین در جلسه از اماکن ورزشی فعال شهر گلبهار منجمله دریاچه گلبهار، سالن های ورزشی شهدای گمنام، برادران خادم، بعثت، سالن رزمی ارمغان و مجتمع در حال ساخت ورزش های رزمی بصورت میدانی بازدید نمودند و در جهت بهره‌وری هر چه بیشتر این اماکن و برنامه ریزی جهت برگزاری مسابقات استانی در آینده ای نزدیک بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد