hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تأمين آب پايدار، اهداء رفاه و آسايش و امنيت خاطر به توليدکنندگان و صنعتگران است

تأمين آب پايدار، اهداء رفاه و آسايش و امنيت خاطر به توليدکنندگان و صنعتگران است

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران گفت: توسعه صنايع کوچک و متوسط، در راستای فرمايشات مقام معظم رهبری، در جهت مانع زدايی های توليد، مستلزم همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

    به گزارش پایگاه خبری هم وطن، یاسر امینی در جلسه اي كه با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بمنظور بررسي تأمين آب شهركها و نواحي صنعتي تحت پوشش شركت آبفا برگزار شد بيان داشت: آب، یک نیاز حیاتی و جزء سرمایه ها و زیرساخت‌های کلیدی کشور است.

    مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: آب، ارتباط مستقیم با ارکان زندگی دارد و نقش حياتي در توليد و صنعت را دارا مي باشد و همكاري شركت آب و فاضلاب استان در تأمين آب مصرفي شهركها و نواحي صنعتي با توجه به شعار سال مقام معظم رهبري مبني بر سال توليد، پشتيباني ها، مانع زدايي ها، جاي تقدير دارد.

    اميني اظهار داشت: تأمين آب پايدار، رفاه و آسایش و امنیت خاطر را به تولیدکنندگان و صنعتگران و به تبع آن، به تمامی آحاد جامعه هديه مي دهد.

    وي با اشاره به اقلیم و جغرافیای طبیعی مازندران که به بهانه سرسبزی و بارش نزولات آسماني، همواره بدون مشکل آب قلمداد گردیده تصريح كرد: متأسفانه هدررفت آبهای سطحی و عدم کنترل کمی و کیفی بر سفره های زیرزمینی و حفر چاههای غیرمجاز و نیز شبکه‌های فرسوده توزیع، از مهمترین مشکلات شهرکها و نواحی صنعتی استان در زمینه تأمین آب مورد نياز واحدهاي تولیدي می باشد.

    وی خاطرنشان كرد: با توجه به ايجاد تأسیسات مناسب آبرسانی در تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، شرکت شهركهاي صنعتي در راستای انجام وظایف ذاتی در جهت اجرا و تکمیل زیرساخت‌ها، واحدهای تولیدی و خدماتی نیز بايد در جهت ذخیره و نگهداری آب مصرفي مورد نياز در شرایط بحرانی، پيش بيني هاي لازم را بكار بندند.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران نیز در این جلسه ضمن تقدير از مردم استان و واحدهاي توليدي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي تحت پوشش اين شركت در راستاي صرفه جويي در مصرف و همراهي بمنظور عبور از بحران كم آبي، با اشاره به کاهش بارندگی در ماههای اخیر گفت: استفاده غیرمجاز از سفره‌های زیرزمینی توسط کشاورزان، بدون در نظر گرفتن عواقب ناشی از آن برای تمامی بخش‌ها، استان را با بحران جدي مواجه کرده است.

    بهزاد برارزاده بيان داشت: حفظ و حراست از آب بعنوان یک موهبت الهی در جهت افزایش تولید و کمک به خدمات رسانی بیشتر به بخش صنعت، از دستآوردهای مهم در جهت رفع موانع تولید بشمار مي رود و با توجه به دغدغه هاي مقام معظم رهبري، تمام توان خود را بكار خواهيم بست تا پيشگامان حوزه صنعت و توليد هيچگونه نگراني نسبت به تأمين آب نداشته باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد