hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > طرح ایثار اجتماعی فرصتی برای رفع مشکلات ایثارگران روستایی است

طرح ایثار اجتماعی فرصتی برای رفع مشکلات ایثارگران روستایی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: طرح ایثار اجتماعی که همراه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و برگزاری میز خدمت است، یک فرصت مناسب برای رفع مشکلات ایثارگران روستایی است.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حجت الاسلام حسین معصومی در جریان سفر به بجستان با خانواده شهید « علی اصغر فرهادی»، و جانبازان سرافراز «علی صلاحی»، «رمضان نوری زاده» و «احمد حیدری» در روستای فخرآباد دیدار کرد وگفت: رفع مشکلات جامعه ایثارگری این شهرستان همدلی مسئولان را می‌طلبد و امروز خدمت به جامعه ایثارگران، خود نوعی ایثارگری است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه طرح ایثار اجتماعی برای نخسین بار از روستاهای شهرستان بجستان آغاز شده است، افزود: در این طرح فرماندار، امام جمعه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و بخشداران هر هفته به یک روستا می‌روند، و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، مشکلات خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان را در قالب میز خدمت بررسی می‌کنند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی افزود: در بنیاد شهید و امور ایثارگران رابطه معکوس بین جامعه هدف و کارکنان بنیاد وجود دارد که کارکنان بنیاد با حضور در منزل ایثارگران مشکلات آنان را بررسی می‌کنند.
وی ضمن قدردانی از مسئولان شهرستان بجستان تصریح کرد: سفرهای شهرستانی توسط معاونین بنیاد خراسان رضوی در 30شهرستان انجام می‌شود اما شهرستان بجستان پیشتاز بررسی وضعیت ایثارگران روستایی در میان سایر شهرستان‌های استان خراسان رضوی است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: طرح ایثار اجتماعی که همراه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و برگزاری میز خدمت است، یک فرصت مناسب برای رفع مشکلات ایثارگران روستایی است.
وی در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس از رشادت و ایثارگری های ایثارگران تجلیل کرد.
در این دیدار ابراهیمی فرماندار، سید حسین شوقی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران حجت الاسلام پور عابدین امام جمعه شهر یونسی، و طوریان رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد خراسان رضوی نیز حضور داشتند.
طرح ایثار اجتماعی برنامه‌ای است که با حضور روسای ادارات بجستان همراه با عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری میز خدمت و دیدار با خانواده شهدا انجام می‌شود که دهمین طرح تکریم هفته آینده به میزبانی روستای مرندیز بجستان برگزار خواهد شد.
 گفتنی است؛ شهرستان بجستان از توابع استان خراسان رضوی است که در 301 کیلومتری مشهد مقدس واقع شده است و پرونده 111 شهید و 246 جانباز و 13 آزاده  در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیور مردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد