hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > خودروهای توقیفی در کردستان ترخیص می‌شوند/مالکان خودرو چگونه اقدام کنند؟

خودروهای توقیفی در کردستان ترخیص می‌شوند/مالکان خودرو چگونه اقدام کنند؟

رئیس پلیس راهور کردستان از اجرای طرح ترخیص فوق‌العاده خودروهای توقیفی در استان خبر داد.
سرهنگ برزو مرادی از اجرای طرح ترخیص فوق‌العاده خودروهای توقیفی در استان کردستان خبر داد و اظهار داشت: طرح ترخیص فوق‌العاده خودروهای توقیفی در کردستان آغاز و تا 28 مردادماه امسال ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه این طرح شامل خودروهایی می‌شود که تا پایان سال 99 به پارکینگ منتقل شده‌اند، افزود: این تصمیم در راستای ساماندهی فرآیند ترخیص خودروهای توقیفی رسوبی و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و انباشت خودروهای رسوبی و غیر رسوبی در توقفگاه‌ها، صیانت از اموال مردم و تسهیل در ترخیص خودروهای توقیفی اجرایی شده است.
رئیس پلیس راهور استان کردستان با بیان اینکه مالکان خودروهای توقیفی به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند، تصریح کرد: هزینه نگهداری خودروها در پارکینگ‌ها برابر تعرفه سال 1394 محاسبه و امکان پرداخت خلافی به صورت قسط بندی وجود دارد و جرائمی که به علت دیرکرد 2 برابر شده، بخشیده می‌شود.
وی گفت: همچنین در این طرح شرایطی فراهم شده تا متقاضیان بدون پرداخت بدهی عوارض بزرگراهی و عوارض شهرداری، امکان ترخیص خودرو برای آنها فراهم شود.
مرادی تأکید کرد: هنگام مراجعه مالکان خودروهای توقیفی، همراه داشتن مدارک شناسایی از قبیل قبض پارکینگ, کارت ملی و سند مالکیت لازم است.
رئیس پلیس راهور استان کردستان با بیان اینکه در قالب این طرح، شهروندان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان فرایند ترخیص را طی کنند، یادآور شد: خودروهایی که بنابر دستور قضایی توقیف شده‌اند باید ابتدا از آن طریق رفع توقیف شوندتا از مزایای طرح فوق بهره‌مند شوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد