hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > دریافت سوابق بیمه سربازی به چه صورت است؟

دریافت سوابق بیمه سربازی به چه صورت است؟

اداره تامین اجتماعی هرمزگان اعلام کرد دریافت سابقه بیمه ای خدمت سربازی به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه تلفنی و اینترنتی است.
سلیمان رنجبری،معاون تعهدات بیمه‌ای تامین اجتماعی هرمزگان گفت:در قالب طرح ۳۰۷۰ تامین اجتماعی، پرداخت حق بیمه و احتساب دوران خدمت سربازی به عنوان سابقه بیمه افراد به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و نیازی به مراجعه افراد به شعب تامین اجتماعی نیست.

رنجبری با اشاره به اینکه برای دریافت این خدمات کارت پایان خدمت هوشمند لازم است،افزود: متقاضیانی که قبل از تاریخ ۷ مردادماه ۱۳۸۵ خدمت سربازی را به پایان رساندند در صورتی که حداقل یک روز سابقه بیمه‌ای در کارگاه‌های مشمول قانون تامین اجتماعی قبل از دوره خدمت و حداقل یک روز سابقه بیمه‌ای بعد از دوره خدمت وظیفه داشته باشند، نیازی به پرداخت حق بیمه ندارند و دوره خدمت وظیفه آنان به عنوان سابقه بیمه‌ای لحاظ خواهد شد.
او افزود: متقاضیانی که بعد از تاریخ ۷ مردادماه ۱۳۸۵ خدمت سربازی را به پایان رسانده اند به شرط داشتن حداقل دو سال سابقه بیمه‌ای و هم چنین داشتن ارتباط بیمه‌ای با سازمان تامین اجتماعی در زمان تقاضا، می‌توانند برای درخواست احتساب دوره خدمت وظیفه به عنوان سابقه بیمه‌ای خود اقدام و حق بیمه مربوط به آن را پرداخت کنند.

معاون تعهدات بیمه‌ای تامین اجتماعی هرمزگان گفت:همه متقاضیان باید ۷ درصد میانگین حقوق و مزایای دو سال پیش از درخواست را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کنند.
رنجبری افزود: بازه زمانی قابل پذیرش برای احتساب مدت خدمت سربازی مشمولان، تاریخ شروع و پایان خدمت سربازی مندرج در کارت‌های پایان خدمت است.

این مقام مسئول بیان کرد: براساس طرح ۳۰۷۰ که در سال گذشته عملیاتی شد، این خدمات از طریق درگاه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir در دسترس قرار دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد