hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ثبت یکصد ازدواج مشاوره ای در کلینیک مرهم ساری

ثبت یکصد ازدواج مشاوره ای در کلینیک مرهم ساری

مدیر مرکز کلنیک  ازدواج مرهم ساری با اشاره به اهمیت  مشاوره های پیش از ازدواج، از ثبت یکصد  ازدواج  مشاوره ای در سال 99 در این مرکز خبر داد ...  

 روابط عمومی اداره کل  ورزش و جوانان  مازندران: به مناسبت هفته  ازدواج و جهت معرفی و اهمیت نقش مراکز  مشاوره در  ازدواج موفق، گفتگویی با خانم دکتر ساره خالقی مسئول فنی کلینیک مرهم ساری صورت گرفت.

 

خانم خالقی با بیان اینکه  مشاوره قبل از  ازدواج نقش بسیار مهمی در تحکیم و ثبات زوجین جهت دستیابی به یک  ازدواج موفق و پایدار خواهد داشت، افزود: به زوجین و خانواده توصیه می کنیم حتما قبل از  ازدواج در  مرکز  مشاوره حضور یابند.


وی از ثبت یکصد  ازدواج  مشاوره در سال 1399 در این کلینیک خبر داد و گفت: مصاحبه اولیه جهت آشنایی با زوجین، برگزاری تست های پیش از ازدواج، بررسی تست های و تشابهات در زوجین و آموزش مهارت های ارتباطی به زوجین از مهمترین فعالیت های این کلنیک می باشد.


مدیر مرکز کلینیک  ازدواج مرهم ساری تصریح کرد:  مشاوره قبل از  ازدواج بمنظور بالا بردن آگاهی در زوجین برای شناخت خود، نیازها و مسئولیت های توانمندی ها می باشد و همچنین نکات مهمی در زمینه آسیب های احتمالی شخصیت افراد نامناسب برای ازدواج، پیشگیری های لازم برای مشکلات بعدی در زندگی، معیارهای انتخاب زوج، اصول اساسی و مهم در رابطه مطرح می شوند که تمام این موارد کمک کننده برای داشتن یک رابطه خوب در آینده است.

وی در پایان عدم شناخت کافی از نیازها و درک طرفین، ناتوانی در حل مسائل زندگی، نداشتن استقلال کافی و وابستگی به خانواده، روابط فرا زناشویی، دروغگویی، پنهان کاری و اعتیاد را از مهمترین عوامل ناهنجاری های طلاق در خانواده ها دانست و تاکید کرد؛  مشاوره صحیح نه تنها در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش پررنگی دارد بلکه بواسطه اطلاع رسانی و کمک به شناخت صحیح طرفین، در تقویت بنیان خانواده تاثیرگذار است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد