hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پلدختر در وضعیت قرمز کرونا/ مراسم عروسی و عزا کاملا ممنوع است

پلدختر در وضعیت قرمز کرونا/ مراسم عروسی و عزا کاملا ممنوع است

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان به لحاظ شیوع بیماری کرونا تاکید کرد: برگزاری هر گونه مراسم عروسی و عزا کاملا ممنوع است.
​علی صفدر سیاوشی در سخنانی با اشاره به وضعیت شهرستان پلدختر به لحاظ شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان جنوبی مجاور پلدختر یعنی اندیمشک از مدت‌ها قبل قرمز شده بود انتظار می‌رفت که پلدختر نیز شرایط قرمز پیدا کند.
وی با بیان اینکه متأسفانه در دو هفته گذشته شهرستان پلدختر در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است عنوان کرد: عامل اساسی دیگر علاوه بر همجواری با شهرستان اندیمشک که رفت و آمدهای زیادی بین این دو شهرستان وجود دارد، بحث عادی انگاری کرونا بود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر تصریح کرد: مردم پروتکل‌های بهداشتی را فراموش کرده اند و این عوامل موجب شد که شهرستان در وضعیت قرمز قرار بگیرد.
سیاوشی با بیان اینکه نوع جدید از کرونا که «دلتا» است باعث شده که شدت سرایت بیماری بسیار بیشتر از پیک‌های قبلی باشد افزود: در حال حاضر تمهیداتی برای مقابله با این شرایط در نظر گرفته است.
وی با اشاره به اینکه با توجه به برگزاری جلسه اضطراری، یک سری دستور العمل ها که قبلاً اجرا می‌شد الان با شدت بیشتری در حال انجام است گفت: برگزاری مراسم‌های عروسی و عزاداری را در سطح شهرستان کاملاً ممنوع کرده ایم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر بیان داشت: تعطیلی تالارها، گروهای شغلی دو، سه و چهار، افزایش نمونه گیری ها و… از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری در شهرستان بوده است.
سیاوشی همچنین بر ضرورت جلوگیری از ورود و خروج خودروها به شهرستان پلدختر و همچنین اندیمشک گفت: در این راستا از نیروی انتظامی خواسته ایم که در خروجی پلدختر به سمت اندیمشک حضور پیدا کند و از تردد پلاک‌های مربوط به پلدختر به سمت اندیمشک و بالعکس جلوگیری به عمل آید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد