hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کاهش ۱۵ هزار تومانی قیمت گوشت قرمز در همدان سبب رونق جزیی بازار شد

کاهش ۱۵ هزار تومانی قیمت گوشت قرمز در همدان سبب رونق جزیی بازار شد

رئیس اتحادیه قصابان همدان گفت: کاهش ۱۵ هزار تومانی نرخ گوشت قرمز در همدان سبب رونق جزیی در بازار این کالا شده است.
علی اکبر سپهری وفا اظهار داشت: قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی از 168 هزار به 153 هزار تومان کاهش یافته و تفاوت قیمت آن با گوشت گوساله بسیار ناچیز شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر نرخ هر کیلو گوشت نرمه گوسفندی 153 هزار و نرمه گوساله 150 هزار تومان به فروش می‌رسد، تصریح کرد: قیمت گوشت مخلوط گوسفندی 123 هزار و مخلوط گوساله نیز 120 هزار تومان است.
رئیس اتحادیه قصابان همدان با تاکید بر اینکه امسال دامداران با مشکل خشکسالی و تامین علوفه و نهاده‌ها مواجه هستند، گفت: اگر دامداران مورد حمایت قرار نگیرند بدون شک در آینده با کمبود تولید گوشت رو به رو می‌شویم.
سپهری وفا با اشاره به اینکه گوشت منجمد توسط بخش خصوصی وارد بازار می‌شود، اظهار داشت: قیمت گوشت منجمد برزیلی با 120 هزار و گوشت ایرانی 110 هزار تومان است.
وی با بیان اینکه  روزانه 55 راس گوساله و 450 راس گوسفند کشتار می‌شود، گفت: نرخ هر کیلو دام زنده 110 هزار تومان است.
رئیس اتحادیه قصابان همدان با تاکید بر اینکه تعطیلی بخشی از تالارها و رستوران‌ها سبب کاهش تقاضای گوشت قرمز شده است تصریح کرد: کرونا و محدودیت‌های کرونایی، درآمد معیشت همکاران ما را با مشکل مواجه کرده است.     
سپهری وفا با اشاره به اینکه در ماه محرم به خاطر فعالیت هیئت‌های مذهبی مصرف گوشت قرمز افزایش می‌یابد گفت: اگر شرکت پشتیبانی امور دام همکاری کند سهمیه‌ای برای هیئت‌های مذهبی در نظر گرفته می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد