hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش نگران کننده مراجعین مشکوک به کرونا در یاسوج

افزایش نگران کننده مراجعین مشکوک به کرونا در یاسوج

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر جلیل با ابراز نگرای شدید از روند افزایش مراجعین با علائم کرونا به این بیمارستان از همه هم استانی ها درخواسته کرد که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از حضور در تجمعات خوداری کنند.
علیرضا ملک پور گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد روند رو به رشد مراجعه همشهریان با علائم کروناویروس به اورژانس این بیمارستان هستیم.
وی که سرپرست بیمارستان ریفرال کرونای استان است، افزود: از هفته دوم تیر ماه هر روز به تعداد بیماران مراجعه کننده مشکوک به کرونا به این بیمارستان افزوده شده، به طوری که بخش بستری موقت بیماران کرونایی که بعد از فروکش کردن پیک چهارم به صورت نیمه تعطیل بود، دوباره با تمام ظرفیت به فعالیت خود ادامه می دهد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر جلیل،  سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد با تشکر از همراهی آحاد مردم به خاطر همکاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد: با توجه به شروع موج پنجم کرونا و وضعیت قرمز استان‌های همجوارو چند شهر استان که تهدیدی بلاقوه برای همه استان هست از همه همشهریان عزیز می خواهم که برای سلامتی خود و خانواده هایشان همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت، از حضور در تجمعات خوداری و زدن ماسک را به عنوان اصلی ترین روش مقابله با کرونا فراموش نکنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد